| کد خبر: 208936 |

طرح فاصله‌گذاری تردد در محورهای سمنان را ۶۴ درصد کاهش داد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تردد در محورهای ورودی و خروجی این استان را ۶۴ درصد کاهش داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تردد در محورهای ورودی و خروجی این استان را ۶۴ درصد کاهش داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، احسان منصورکیایی افزود: نتایج برگرفته از سامانه‌های ترددشمار مرکز مدیریت راه‌های استان سمنان، کاهش ۶۴ درصدی تردد از هشتم تا نوزدهم فروردین امسال را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان داد.

وی بیان کرد: یک میلیون و ۹۹۳ هزار تردد در این مدت در تمام محورهای مواصلاتی استان سمنان ثبت شد که در سال گذشته در این مدت حدود چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تردد انجام شده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از مردم خواست برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

کل راه‌های حوزه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۸۱۶ کیلومتر آزادراه و بزرگراه است.

سالانه ۲۰ میلیون تردد در محور تهران-مشهد ثبت می‌شود.

طبق آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت، استان سمنان در شاخص نسبتِ مبتلایان به کل جمعیت، پس از استان قم، در رتبه دوم کشور قرار دارد.

ضدعفونی کردن شهرهای استان سمنان و حتی تعدادی از روستاها توسط نیروهای شهرداری، سپاه و گروه های مردمی هم چنین کنترل ورود و خروج با شهرها با تب سنجی و غربالگری از برنامه های مهمی است که این روزها شهروندان شاهد اجرای آن در مبارزه با کرونا هستند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته (آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.