| کد خبر: 188833 |

◄ راهداران با تلاش خود در مناطق سیل‌زده، راه را بر امدادگران هموار ساختند

در زمستان گذشته بارندگی‌های زیادی داشتیم که حجم بارش‌ها همزمان با تردد وسایط‌نقلیه به ویژه در استانها و محورهای پرتردد، حجم خسارت را به راهها افزایش داده است.

تین نیوز

راهداران تلاشگر کشور با تلاش بی‌وقفه طی پنج ماه گذشته با هماهنگی، ایثار، از خودگذشتگی و به کارگرفتن توان حداکثری و امکانات در اختیار، راه را بر کاربران جاده‌ها هموار ساختند و در مناطق سیل‌زده، هموارکننده راه ورود نیروهای امدادی از سایر ارگانها و نهادها به این مناطق بوده‌اند که در حال حاضر در استانهای ایلام، خوزستان، لرستان و گلستان امکان تردد مردم در راههای ارتباطی بین شهرها و روستاها برقرار شده است.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حیدر مطاعی معاون راهداری این سازمان در همایش سراسری معاون راهداری و فنی سراسر کشور با اشاره به این مطلب افزود: تعامل معاونان راهداری استانهای سراسر کشور درخصوص موضوعات تخصصی حوزه راهداری در جهت افزایش بهره‌وری در این حوزه منتج به انجام بهینه عملیات راهداری و استفاده حداکثری از امکانات در اختیار می‌باشد.

در زمستان گذشته بارندگی‌های زیادی داشتیم که حجم بارش‌ها همزمان با تردد وسایط‌نقلیه به ویژه در استانها و محورهای پرتردد، حجم خسارت را به راهها افزایش داده است. که در این راستا انجام عملیات راهداری جاری و تعمیر خسارات وارده به جسم خاک در اسرع وقت حائز اهمیت است و از انباشت خسارات به راهها و افزایش اعتبارات مورد نیاز برای این امر جلوگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: درخصوص اجرای طرح راهداری زمستانی و طرح نوروزی و به ویژه در زمان وقوع سیل در استانهای شمالی، غربی و جنوبی کشور، تلاش راهداران در بعد استانی و در بعد ملی قابل ستایش است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.