| کد خبر: 176600 |

◄ مشکلات واردکنندگان و تولیدکنندگان لاستیک خودروهای سنگین

با توجه به مشکلاتی که در عرضه لاستیک به کامیون‌داران ایجادشده است ازاین‌پس واردکنندگان لاستیک خودروهای سنگین با ارز دولتی ملزم به دریافت تأییدیه شبکه توزیع شدند.

تین نیوز

با توجه به مشکلاتی که در عرضه لاستیک به کامیون‌داران ایجادشده است ازاین‌پس واردکنندگان لاستیک خودروهای سنگین با ارز دولتی ملزم به دریافت تأییدیه شبکه توزیع شدند.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، در نامه ارسالی از سوی وزارت صنعت به سازمان‌های این وزارتخانه در استان‌ها آمده: پیوست نامه مورخ دوم آبان سال‌جاری دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت متبوع درخصوص لزوم اخذ تایید مکتوب شبکه توزیع لاستیک از دفتر برنامه‌ریزی تأمین، توزیع و تنظیم بازار توسط واردکنندگان لاستیک (با ارز ۴۲۰۰ تومان) ارسال و مراتب به متقاضیان اطلاع‌رسانی می‌شود.

دردسر جدید تولیدکنندگان با چینی‌ها

در کنار الزامات جدید سخنگوی انجمن صنعت تایر ایران نیز از دردسرهای جدید تولیدکنندگان تایر با چینی‌ها خبر می‌دهد.

سخنگوی انجمن صنعت تایر ایران بابیان این‌که متاسفانه بانک‌های چینی از انجام مبادلات بانکی با طرف ایرانی ممانعت می‌کنند گفت: افزایش قیمت مواد اولیه فعالیت را برای تولیدکنندگان تایر سخت کرده است.

مصطفی تنها، با اشاره به این‌که امروز تولیدکنندگان لاستیک در تامین مواد اولیه و فعالیت تولیدی مشکلات زیادی دارند، اظهارکرد: متأسفانه برخی  بانک‌های چینی از انجام مبادلات بانکی با طرف ایرانی ممانعت می‌کنند و همین امر عاملی شده تا ما در تأمین مواد اولیه خود از چین به مشکل برخورد کنیم.

او افزود: عمده مواد اولیه ما از این کشور وارد می‌شود که مشکلات بانکی عاملی شده تا نتوانیم مواد موردنیاز خود را تأمین کنیم. در همین رابطه از دولت می‌خواهیم تا تدبیر لازم را برای حل این مشکل اعمال کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.