| کد خبر: 153629 |

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان جاجرم:

جلسه بررسی مشکلات راه های روستایی بخش جلگه شوقان برگزار شد

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان جاجرم گفت: جلسه بررسی مشکلات راه های روستایی بخش جلگه شوقان برگزار شد.

تین نیوز

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان جاجرم گفت: جلسه بررسی مشکلات راه های روستایی بخش جلگه شوقان برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، راضیه اربابی اظهار کرد : این جلسه در محل بخشداری شهر شوقان و با حضور جناب آقای ارجمند بخشدار این شهر و دیگر اعضا برگزار گردید.

خانم اربابی عنوان کرد:در این جلسه در خصوص بررسی مشکلات راه روستایی بخش جلگه شوقان و میدان ورودی شوقان بحث و تبادل نظر انجام شد که لازم است از بخشدار شهر شوقان نیز بابت میزبانی ، تعامل و هماهنگی در برگزار ی  این جلسه تقدیر و تشکر نمود.

وی تصریح کرد: مقرر شد اصلاحات آب نمای روستای گرمک صورت بگیرد و همچنین تابلوهای مسیر دوبرجه –شوقان ظرف مدت 3 هفته نصب گردد و همچنین از دیگر مصوبات این جلسه بازگشایی تپه منتهی به پیچ در روستای بام ،انجام قیرپاشی لچکی رمپ های ورودی محور بام به جوشقان توسط اداره راه و شهرسازی ،پیگیری مطالعاعات و برآورد محور کلاته شور –قراجه رباط توسط اداره راه و شهرسازی بود.

وی گفت: ضمنا مقرر شد در صورت تامین اعتبار ،برآورد مطالعات و ساخت محورهای روستایی جغدی و چپه توسط اداره راه و شهرسازی انجام گیرد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان جاجرم بیان کرد: بعد از پایان جلسه شوقان از بخشداری سنخواست نیز بازدید به عمل آمد و مشکلات راه های روستایی بخش سنخواست نیز با حضور  بخشدار محترم سنخواست جناب آقای غضنفری و مهندس داودی ناظر راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی و سروان یزدانی فرمانده پلیس راه جاجرم بررسی گردید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.