| کد خبر: 134058 |

6 طرح راه‌سازی با اعتبار 278 میلیارد ریال در باشت در حال اجراست

رئیس اداره راه و شهرسازی باشت گفت: 6 طرح راه سازی در مناطق مختلف این شهرستان با اعتباری بیش از 278 میلیارد ریال در حال اجراست.

تین نیوز

رئیس اداره راه و شهرسازی باشت گفت: 6 طرح راهسازی در مناطق مختلف این شهرستان با اعتباری بیش از 278 میلیارد ریال در حال اجراست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سعید گندمکار روز چهارشنبه ضمن اعلام این خبر افزود: جاده باشت- چرام، زیرسازی و بهسازی جاده پیچاب به ده بزرگ، تلخاب بیدک، روکش آسفالت از سه راهی ده بزرگ تا بهره عنا، جاده چنار گوهرگان و پل نیمدور از مهم ترین این طرح هاست.

وی بیان کرد: با بهره برداری از این طرح ها 48 کیلومتر جاده در قالب راه های چهار خطه، جاده اصلی، فرعی و روستایی اجرا می شود. گندمکار، پیشرفت فیزیکی این طرح ها را 15 تا 85 درصد اعلام کرد.

وی ابراز کرد: زیرسازی و بهسازی جاده پیچاب با اعتباری بیش از 96 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 40 درصد، جاده باشت به چرام با 116 میلیارد ریال اعتبار و 55 درصد پیشرفت، جاده چنار گوهرگان با 13 میلیارد ریال اعتبار و پیشرفت 20 درصد و جاده تلخاب بیدک با 15 درصد پیشرفت و 33 میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.

گندمکار پروژه روکش از سه راهی ده بزرگ تا بهره عنا با اعتباری بیش از 13 میلیارد ریال و پیشرفت 85 درصد و پل نیمدور با اعتباری بیش از هفت میلیارد ریال را از دیگر طرح های در دست اجرای این اداره اعلام کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی باشت گفت: 34 کیلومتر از راه های روستایی حوزه پشت کوه، تل مویزی، لیراب تا چاه تلخ با اعتباری بیش از 25 میلیارد ریال در چند ماه گذشته آسفالت شد.

وی ابراز کرد: اجرای این طرح ها توسعه اقتصادی و اجتماعی باشت را در پی خواهد داشت.

گندمکار اظهار کرد: همچنین بیمارستان 32 تختخوابی و مجتمع ادارات باشت با اعتباری بیش از 154 میلیارد ریال از سوی این اداره در دست اجراست.

وی پیشرفت فیزیکی این طرح ها را 90 و 60 درصد اعلام کرد. 14 هزار نفر از جمعیت باشت در 115 روستای این شهرستان سکونت دارند. شهرستان 22 هزار نفری باشت در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.