| کد خبر: 266547 |

سال به اتمام رسید؛ شهرداری تهران تکلیف تخصیص اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی برای موتورهای برقی را اجرا نکرد!

در بودجه امسال شهرداری تهران مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح جایگزینی موتورسیکلت های بنزینی با برقی در قالب ارائه تسهیلات به شهروندان تعیین شده اما متاسفانه تا به امروز حتی یک ریال از این بودجه تخصیص داده نشده است!

تین نیوز

در بودجه امسال شهرداری تهران مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح جایگزینی موتورسیکلت های بنزینی با برقی در قالب ارائه تسهیلات به شهروندان تعیین شده اما متاسفانه تا به امروز حتی یک ریال از این بودجه تخصیص داده نشده است!

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم،  در بودجه سال جاری شهرداری تهران مبلغ 700 میلیارد تومان برای اجرای طرح جایگزینی موتورسیکلت های بنزینی با برقی در قالب ارائه تسهیلات به شهروندان تعیین شد. 

سید جعفر تشکری هاشمی؛ رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره اجرای طرح مذکور اظهار کرد: تاکنون شهرداری تهران برای این امر اقدام نکرده است اما در اصلاحیه بودجه پیشنهاداتی برای این ردیف در نظر دارند؛ به دلیل اینکه لایحه ارائه شده از سوی شهرداری ایراداتی داشت، به شهرداری بازگشت داده شد تا ایرادات برطرف شود و نهایتا ببینیم چه پیشنهاد کاربردی و عملیاتی برای این موضوع ارائه می دهند.

محسن هرمزی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران نیز درباره سرانجام این طرح گفت: هم اکنون در حال آماده سازی لایحه اصلاحی مربوط به تخصیص اعتبار 700 میلیارد تومانی و رایزنی با بانک عامل هستیم.

وی  با بیان اینکه تا پایان دی ماه تکلیف این موضوع روشن خواهد شد که اجرای طرح و نحوه تخصیص اعتبار به چه صورت خواهد بود، ادامه داد: با وجود اصلاحیه ای که در این لایحه ایجاد می شود، شکل کار حفظ می شود و تسهیلات برای جایگزین کردن موتورهای برقی به جای موتورهای بنزینی به متقاضیان ارائه خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: در کنار این امر، از محل خط اعتباری چین، قرار است 100 هزار دستگاه موتورسیکلت برقی وارد کنیم و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.