| کد خبر: 257074 |

آغاز بکار ناوگان حمل ونقل عمومی در غربی‌ ترین محلات تهران

با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در هفته آینده و طی مراسمی، ایستگاه های دوازده گانه حمل و نقل عمومی در غربی ترین محلات شهر تهران، آغاز بکار خواهند کرد.

تین نیوز

با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در هفته آینده و طی مراسمی، ایستگاه های دوازده گانه حمل و نقل عمومی در غربی ترین محلات شهر تهران، آغاز بکار خواهند کرد.

به گزارش تین نیوز  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، حاجوی که در هفته گذشته خبر از راه اندازی خطوط اتوبوس با سطح پوششی مناسب برای ساکنان این منطقه داده بود؛ در سخنانی اظهار کرد: تامین حداقل هایی همچون برخورداری از ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از مطالبات مهم شهروندان این منطقه است که در راستای تحقق این مهم، ۱۲ ایستگاه در محدوده ناحیه ۳ این منطقه و در غربی ترین نقطه منطقه در نظر گرفته شده که ساخت، نصب سرپناه، تابلو و خط کشی ایستگاه های مذکور، با تلاش معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه به پایان رسیده است.

حاجوی خاطرنشان کرد: فعالیت این خط اتوبوس، بصورت گردشی از مبدا پایانه مترو وردآورد با هدف پوشش سطح شهرک الهیه غرب و مرواریدشهر و گذر از معابر کرمانشاه و دانش در هفته آتی اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: در ابتدای کار در این مسیر، ۳ دستگاه اتوبوس آغاز بکار خواهند کرد که در مسیر مترو وردآورد و گذر از ایستگاه های دانش یک، شهرداری ناحیه۳، زاگرس یک و ۲، البرز یک و ۲، کرمانشاه، آتش نشانی و در نهایت دانش ۲ کار خدمات رسانی به شهروندان پهنه شمال غرب تهران را انجام خواهند داد.

وی افزود: یکی از مهمترین ویژگی های این مسیر گردشی بودن آن، استفاده از میدل باس و ایمنی مناسب مسیر خواهد بود و مدت زمان انتظار مسافران طبق برنامه ریزی های مدون صورت گرفته در بدترین حالت ممکن، ۱۰ الی ۱۲ دقیقه خواهد بود. طول مسافت مذکور حدودا ۷/۳ کیلومتر برآورد شده است و در صورت تامین ناوگان بیشتر توسط شرکت واحد اتوبوسرانی، این تعداد به ۵ دستگاه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.