| کد خبر: 256732 |

مرمت بزرگراه‌ های پایتخت؛ خدمات رایگان مترو به شرکت کنندگان مراسم امام رضایی

مرمت بزرگراه ها، بازپس گیری ۱۱ هزار متر مربعی، خدمات رایگان مترو به شرکت کنندگان مراسم امام رضایی، نوسازی نیمی از مخازن زباله و همچنین افزایش مسافران خط چهار مترو از مهمترین اخبار روز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه پایتخت است.

تین نیوز

مرمت بزرگراه ها، بازپس گیری ۱۱ هزار متر مربعی، خدمات رایگان مترو به شرکت کنندگان مراسم امام رضایی، نوسازی نیمی از مخازن زباله و همچنین افزایش مسافران خط چهار مترو از مهمترین اخبار روز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه پایتخت است.

به گزارش  تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: در اجرای عملیات ایمن سازی مبادی ورودی و خروجی بزرگراه های تهران با هدف افزایش ضریب ایمنی، کاهش تصادفات و هدایت صحیح جریان ترافیک نسبت به مرمت ۲۳۹ ضربه گیر ترافیکی (کاشن تانک) و نصب ۱۸۵ استوانه ترافیکی اقدام شد.

مجتبی شفیعی اظهار کرد: ایمن سازی بزرگراه ها به ویژه در مبادی ورودی و خروجی از اقدامات مؤثر در هدایت جریان ترافیک است و بر همین اساس، نقاط ورودی و خروجی بزرگراهی که نیاز به نصب یا مرمت تجهیزات ایمنی ترافیک داشتند، شناسایی و عملیات ایمن سازی در این محورها انجام شد.

وی تاکید کرد: بر اساس این گزارش، نصب، مرمت و نوسازی این تجهیزات طبق دستورالعمل های ایمنی صورت پذیرفته و به منظور ایجاد سهولت برای رانندگی ایمن در ساعات شب و نیز جلوگیری از ازدحام خودروها و افزایش ضریب اطمینان سلامت راننده و سرنشینان خودرو، ۱۱۲ ضربه گیر ترافیکی (کاشن تانک)، مرمت و نسبت به نصب شبرنگ در ۱۹ ضربه گیر دیگر نیز اقدام شده است.

شفیعی خاطرنشان کرد: به دلیل ضربه پذیری بالای ضربه گیرها که ضربات وارده را به خوبی مهار می کنند و موجب افزایش ایمنی و کاهش آسیب هنگام برخورد می شوند، تسمه کشی ۱۰۸ ضربه گیر با هدف جلوگیری از وقوع حادثه و عدم بروز خسارات جانی و مالی انجام شد. به گفته وی، نصب ۱۸۵ استوانه ترافیکی در نقاط حادثه خیز بزرگراه ها به منظور هشدار به رانندگان، تعیین حریم مسیرهای مختلف و کنترل سرعت در ورودی ها و خروجی ها که در نهایت منجر به دید بهتر رانندگان و افزایش سطح ایمنی معابر بزرگراهی می شود نیز از سوی معاونت فنی و مهندسی این سازمان انجام شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با تأکید بر اهمیت و ضرورت تأمین ایمنی و حفظ سلامت کاربران ترافیکی در سطح معابر، از عموم رانندگان درخواست کرد تا با رعایت قوانین و مقررات ترافیکی و توجه به نظم و انضباط هنگام رانندگی، در ارتقای ایمنی ترافیک و جلوگیری از بروز حوادث و سوانح رانندگی مشارکت مؤثر داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.