| کد خبر: 235975 |

تعیین تاریخ برگزاری انتخابات نظام مهندسی استان تهران

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی از اعطای اعتبارنامه اعضای هیئت‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی و همچنین برگزاری انتخابات تهران تا قبل از پایان مهر خبر داد.

تین نیوز

علی‌محمد عبدی‌قهرودی با اعلام این مطلب که نهمین دوره انتخابات اعضای هیأت‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان در تمامی استان‌ها به غیر از تهران با مشارکت بالا و مناسب انجام شد و در استان تهران نیز تا قبل از پایان مهر، انجام خواهد شد، گفت: انتخابات نهمین دوره اعضای هیئت‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان سمنان، یکشنبه ۱۸ مهر و آذربایجان شرقی ۱۹ مهر با مشارکت بالای اعضا برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان ادامه داد: درصد مشارکت در آذربایجان‌شرقی ۴۶/۰۲ درصد و در سمنان ۳۹/۸ درصد ثبت شد که این رقم برای دوره هشتم به ترتیب ۱۷/۶۹ و ۸ درصد بود.

عبدی‌قهرودی افزود: انتخابات نهمین دوره اعضای هیأت‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان نیز قبل از اتمام مهرماه برگزار خواهد شد.

وی در بیان دلایل تعویق زمان انتخابات استان تهران، توضیح داد: بررسی صلاحیت‌ها به دلیل تنوع موضوعات و همچنین فراوانی تعداد زمان برد که برنامه‌ریزی شده است تا انتخابات استان تهران نیز ظرف اوایل هفته آینده به اتمام برسد.

به گفته مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی، اعتبارنامه‌های اعضای منتخب سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها از سوی وزارت راه و شهرسازی تا قبل از پایان مهر اعطا خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.