| کد خبر: 258353 |

◄ وام قرض الحسنه جهیزیه برای عروس و دامادها در کدام بانک پرداخت می شود؟

بانک صادرات اعلام کرده است که در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج مبالغ قابل توجهی را در قالب وام قرض الحسنه جهیزیه به عروس و دامادها پرداخت کرده و این روند همچنان ادامه دارد.

تین نیوز

بانک صادرات اعلام کرده است که در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج مبالغ قابل توجهی را در قالب وام قرض الحسنه جهیزیه به عروس و دامادها پرداخت کرده و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز، اخذ تسهیلات قرض الحسنه از بانک ها با دردسرهای فراوان همراه است اما در گزارش هایی که بانک ها از تعداد و حجم وام های قرض الحسنه خود اعلام می کنند، به مبالغ هنگفتی اشاره می شود و به نظر می رسد بانک ها به هر شکل در حال پرداخت این تسهیلات هستند.

از جمله وام هایی که مورد نیاز اقشار جوان است وام ازدواج است که برای خرید جهیزیه و سایر مخارج ازدواج به کار می رود.

به تازه گی مسئولان بانک صادرات از پرداخت 38 هزار و 655 میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به 19 هزار و 332 زوج در سه ماهه ابتدای سال جاری خبر داده اند. به عبارت دیگر 19 هزار عروس و داماد با استفاده از تسهیلات بدون سود به ازدواج و خرید جهیزیه مبادرت کرده اند.

علاوه بر این بانک صادرات ایران همچنین در ادامه حمایت از سیاست‌های کلان دولت برای تحقق اهداف طرح جوانی جمعیت، در بهار سال 1402 به میمنت تولد بیش از 15 هزار و 474 نوزاد، بیش از 9 هزار و 616 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده و این روند همچنان ادامه دارد.

این بانک طی سال گذشته نیز به منظور کمک به اقشار جوان کشور با پرداخت بالغ بر 334 هزار میلیارد ریال وام‌ های بدون سود و حمایتی، از فعالیت‌های اقتصادی، ازدواج، تولید و اشتغال، تهیه مسکن، درمان و وام‌ های ضروری بیش از 351 هزار نفر در کشور پشتیبانی کرد.​

وام قرض الحسنه برای کارآفرینی

سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران اخیرا اعلام کرد: پشتیانی و حمایت از اشتغال خانگی در قالب وام‌ قرض‌ الحسنه تبصره 18 توسط بانک صادرات ایران جایگاه ویژه‌ ای طی سال‌های اخیر داشته که اثرات مثبتی در ایجاد اعتماد به نفس کار آفرینان خرد و کسب و کارهای کوچک و متوسط داشته و در همین راستا طی سه ماهه بهار سال 1402 بیش از چهار هزار و 770 میلیارد ریال وام بدون سود مشاغل خانگی به چهار هزار و 552 متقاضی معرفی شده مشمول این وام از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، بنیاد برکت و اشتغال‌ آفرینان صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان بخش دیگری از برنامه‌ های حمایتی توسط این بانک پرداخت شده است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.