| کد خبر: 256890 |

◄ با وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی طرح آفتاب بانک سینا می توان خودرو خرید؟

بانک سینا اخیرا از طرحی تحت عنوان وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی آفتاب با کارمزد صفر درصد رونمایی کرده است که در صورت تعلق گرفتن این وام به تعویض خودروی فرسوده می تواند فرصت مناسبی برای نو کردن خودروهای دست دوم باشد.

تین نیوز

بانک سینا اخیرا از طرحی تحت عنوان وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی آفتاب با کارمزد صفر درصد رونمایی کرده است که در صورت تعلق گرفتن این وام به تعویض خودروی فرسوده می تواند فرصت مناسبی برای نو کردن خودروهای دست دوم باشد.

به گزارش تین نیوز، وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی طرح آفتاب بانک سینا در راستای طرح راهبردی کسب وکار طراحی شده است. اگر این وام به صاحبان خودروهای فرسوده و دست دومی که با خودروی خود کار می کنند تعلق بگیرد فرصت مناسبی برای مالکان این خودروهاست که بتوانند با این وام خودروی خود را نو کنند.

به عبارت دیگر این وام به توسعه کسب وکارهای تعلق می گیرد و اگر بانک سینا کار کردن با خودرو را هم نوعی کسب وکار تلقی کند می توان با تسهیلات مذکور خودروهای دست دوم مسافرکشان شخصی را نوسازی کرد.

برای دریافت سریعتر اخبار مهم وام ها و تسهیلات ارزان قیمت بانکی، اینستاگرام تین نیوز را دنبال کنید. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.

 

شرایط عمومی دریافت وام قرض الحسنه 200 میلیونی طرح آفتاب

متقاضیان دریافت این وام می‌ توانند بر اساس معدل رسوب سپرده خود در بانک سینا از وام قرض ‌الحسنه تا سقف حداکثر 200 میلیون تومان با کارمزد صفر درصد و با اقساط حداکثر ۴۸ ماهه بهره مند ‌شوند.

بر اساس اعلام روابط عمومی بانک سینا، طرح وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی آفتاب با کارمزد صفر درصد در شعب منتخب بانه، چهارراه آزادگان سقز، ادب سنندج، شهید شبلی سنندج، بوکان، مهاباد، جزیره قشم، پارسیان، بندرلنگه، مرکزی زاهدان، زابل، امام خمینی(ره)، گنبد، آستارا، تالش و باجه اوز ارائه شده است.

ضمانت اصلی برای این وام داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی است. کارمندان مجموعه ‌ها یا شرکت‌ های دولتی می ‌توانند برای دریافت این وام به صورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به 48 ماه می ‌رسد.

بر اساس اعلام برخی مشتریان بانک سینا حداقل مدت زمان مورد نیاز برای خواب سپرده و دریافت انواع تسهیلات قرض الحسنه  از این بانک 6 ماه است.

متقاضیانی که خواستار دریافت این وام برای تعویض خودروی خود هستند باید با مراجعه به شعب بانک سینا در بانه، چهارراه آزادگان سقز، ادب سنندج، شهید شبلی سنندج، بوکان، مهاباد، جزیره قشم، پارسیان، بندرلنگه، مرکزی زاهدان، زابل، امام خمینی(ره)، گنبد، آستارا، تالش و باجه اوز از جزئیات این طرح کسب اطلاع کنند که آیا این وام به تعویض خودروی دست دوم تعلق می گیرد یا خیر و از مراجعه به سایر شعب این بانک خودداری نمایند.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.