| کد خبر: 187314 |

◄ ضرورت کاهش هزینه‌های شهرداری در شرایط اقتصادی کشور

انضباط مالی، افزایش درآمد و ایجاد منابع درآمد‌های جدید و پایدار، از مهم ترین اولویت‌های معاونت مالی و اقتصاد شهری در سال جاری است و ضروری است برای جلب اعتماد مردم، هزینه‌ها را کاهش داده و به دنبال ایجاد منابع درآمدی جدید باشیم.

تین نیوز

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از ضرورت کاهش هزینه‌های شهرداری در شرایط اقتصادی کشور، خبر داد و گفت: پرداخت مطالبات پیمانکاران در اولویت کاری مناطق قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، عبدالحمید امامی با اشاره به مطلب فوق، اظهار کرد: خوشبختانه در شهرداری توانستیم در 10 روز پایانی سال گذشته 500 میلیارد تومان بابت پرداخت دیون به مناطق پرداخت کنیم و این روند را در سال جدید نیز ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: انضباط مالی، افزایش درآمد و ایجاد منابع درآمد‌های جدید و پایدار، از مهم‌ترین اولویت‌های معاونت مالی و اقتصاد شهری در سال جاری است و ضروری است برای جلب اعتماد مردم، هزینه‌ها را کاهش داده و به دنبال ایجاد منابع درآمدی جدید باشیم.

امامی با بیان این مطلب که، مناطق نسبت به پرداخت مطالبات پیمانکاران در اسرع وقت اقدام کنند تا درحق آن‌ها اجحاف نشود، افزود: سازمان املاک شهرداری تهران با کارگزاران جلسات مستمر داشته و در ارتباط مستقیم با شهروندان باشند.

مطالبات انباشته پیمانکاران از دوره مدیریت گذشته شهری، متاسفانه موجب توقف در اجرای پروژه‌های مهم شهری شده بود که البته تحصن پیمانکاران در مقابل ساختمان شهرداری و شورای شهر را نیز به دنبال داشت. با این اقدام شهرداری، بخشی از مطالبات پیمانکاران پرداخت شده و به موازات ان پروژه‌های شهری نیز ساخته و کامل خواهند شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.