| کد خبر: 178273 |

◄ کدام شهردار عاقلی، از تراکم‌فروشی درآمد کسب می‌کند؟

انتظار می‌رود نظر رهبر انقلاب را بر تکیه بر صاحبان علم و دانش و فراهم آوردن حضور دانشگاه‌ها در مدیریت شهر تهران فراهم آورد، زیرا ما نیازمند شهری هستیم که براساس علم و دانش اداره شود.

تین نیوز

خطیب جمعه تهران از اقدامات شورای شهر تهران در پیگیری موضوع انتخاب و تایید شهردار تهران، حمایت کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، ابوترابی‌فرد در خطبه‌های روز گذشته نماز جمعه با طرح این سوال که، کدام شهردار عاقلی با فروش تراکم شهر را مدیریت می‌کند؟، اظهار کرد: کدام کشور و شهردار عاقلی با فروش تراکم، شهر را مدیریت می‌کند و کدام قاعده می‌گوید که معماری شهر را تخریب و درآمدزایی از طریق فروش تراکم و عوارض تغییر کاربری انجام شود چرا که این موجب تخریب محیط زیست شهری خواهد شد و مردم از این موضوع ناراحتند.

وی افزوده: در این خطبه با توجه به انتصاب شهردار تهران، نکاتی را در این خصوص بیان می‌کنم. شهردار منتخب و محترم دانش‌آموخته دانشگاه و دارای تجارب مدیریتی است. انتظار می‌رود نظر رهبر انقلاب را بر تکیه بر صاحبان علم و دانش و فراهم آوردن حضور دانشگاه‌ها در مدیریت شهر تهران فراهم آورد، زیرا ما نیازمند شهری هستیم که براساس علم و دانش اداره شود.

ابوترابی‌فرد گفته است: برای مدیریت شهر تهران نیازمند حضور همه نهادهای موثر و دارای نقش در این عرصه هستیم. مدیریتی موفق است که راه را برای اجماع و حضورو مشارکت مسئولین در نهادها و مدیریت شایسته شهر تهران هموار کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار داشته: از دولت هم همین انتظار را داریم. این رسالت دستگاه اجرایی است که با صرف وقت و استماع نقدها زمینه مشارکت دلسوزان انقلاب و چهره های دانشگاهی را در مدیریت کشور فراهم آورد. این راه رسیدن به اقتدار و عزت است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرده است: دولت، شهرداری و همه نهادها قبل از این‌که به افزایش درآمدها فکر کنند به کاهش هزینه‌ها، مدیریت هزینه‌ها و ارتقاء بهره‌وری بیندیشند. این امر راه حل معضلات کشور است.

وی افزوده است: باید هزینه های مدیریت شهر کاهش و رضایت مردم افزایش یابد. درآمدزایی از فروش تراکم و عوارض تغییر کاربری موجب تخریب محیط‌زیست شهری است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفته: در حوزه حمل‌ونقل کار بزرگی در کشور رخ داد، با این‌که از متروسازی جهان ۱۰۰ سال دور بودیم و مدیران نالایق ما را از این نعمت دور کرده بودند در طول سه دهه بعد از جنگ ۳۰۰ کیلومتر مترو با ارزش ۶۰ هزار میلیارد تومان برای مردم راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: حدود سه میلیون نفر سفر در روز در متروها شکل می‌گیرد، امروز در کنار شهرهایی که ۱۵۰ سال قبل مترو را شروع کرده اند متروسازی ایران در حال پیشرفت است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • اصحاب کهف 0 0

    کدام شهردار عاقلی با فروش تراکم شهر را مدیریت می‌کند؟
    جهت پاسخ دادن به سؤال اصحاب کهف اخير ؛ همان شهردار جهادی که خودتان طی حداقل 12 سال قبل تاکنون هنوز هم توأماً در حال ستايش و تبليغ تخريب های کامل م جهادیش در تهران بوده و هستيد. با خشک کردن نهرها و پوشاندن جوی ها و مسيل های تهران ، که همه ساختمان و آسفالت شدند و امروز تهران فاقد منبع و منشاء آب رو باز برای تأمين بخار آب و رطوبت ضروری برای سلامتی و حياة و زيست کنندگان در تهران است و عدم توليد و انتشار رطوبت و اکسيژن موجود در بخارات و تبخير آب در سطح محلات و مناطق مسکونی باعث کاهش سوخت و ساز و اختلال در تغذيه و سوء هضم و بيماری قندی برای ساکنان و اهالی و شهروندان شده است و در عوض تبليغات و تمجيدات جهادی شما کامل و درآمدهای ذينفعان پايدارتر ، در حالی که مردم بيدار و مشغول مطالعه روی داستانهای اصحاب کهف هستند.