| کد خبر: 263712 |

تکمیل باند دوم محور مبارکه بروجن به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه گفت: مطابق با پیش بینی ها، برای اتمام پروژه باند دوم محور مبارکه مجلسی بروجن به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا بتوانیم کل مسیر را به صورت چهار خطه به بهره برداری برسانیم.

تین نیوز

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه گفت: مطابق با پیش بینی ها، برای اتمام پروژه باند دوم محور مبارکه مجلسی بروجن به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا بتوانیم کل مسیر را به صورت چهار خطه به بهره برداری برسانیم.  

۱۰ کیلومتر از باند دوم پروژه مبارکه مجلسی- بروجن امسال به بهره برداری می رسد

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ حسین صفری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه در خصوص وضعیت راه و راهسازی این شهرستان اظهار کرد: شهرستان مبارکه دارای ۳۰۶ کیلومتر راه اصلی، ۱۳۰ کیلومتر راه فرعی و روستایی و ۶۲۰ کیلومتر راه همسنگ است.  

وی افزود: این شهرستان به دلیل واقع شدن صناعی همچون فولاد مبارکه، پلی اکریل و سیمان سپاهان یکی از قطب های صنعتی کشور بوده لذا وضعیت راههای شهرستان مبارکه از اهمیت بالایی برخوردار است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه گفت: از جمله محورهای موجود در این شهرستان می توان به محور مبارکه بروجن، بخشی از محور اصفهان شهرضا، زیباشهر پیربکران، مبارکه کرکوند، سیمان سپاهان به دیزیچه، دیزیچه به زرین شهر، محور روستایی بخش کرکوند جنوبی و محور روستایی بخش مرکزی شهرستان اشاره کرد.  

وی با بیان اینکه در حال حاضر باند دوم محور مبارکه مجلسی بروجن در حال احداث است عنوان کرد: از طول کل محور یعنی حدفاصل مبارکه تا پایان حوزه استحفاظی استان اصفهان ۱۸ کیلومتر آن طی سال های قبل تکمیل و به بهره برداری رسید.  

صفری افزود: مابقی مسیر بعد از شهر مجلسی تا پایان حوزه استحفاظی استان به طول ۲۳ کیلومتر فرآیند انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار انجام شد و عملیات اجرایی این محور در قالب ۲ قرارداد در دست اجرا است.  

وی با بیان اینکه مجموع مبلغ قرارداد این پروژه ۹۸ میلیارد تومان است گفت: پیگیری های لازم برای تامین اعتبار در حال انجام است و مطابق با پیش بینی ها برای اتمام پروژه به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز می باشد تا بتوانیم کل مسیر را به صورت چهار خطه به بهره برداری برسانیم.  

شهرستان مبارکه با مساحت ۱۰۲۴ کیلومتر مربع از ۶ شهر اصلی و ۲۴ روستا تشکیل شده است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.