| کد خبر: 255605 |

◄ فولاد مبارکه در رویداد ملی حمل و نقل دانش بنیان مشارکت کرد

فولاد مبارکه در رویداد ملی حمل و نقل دانش بنیان که از 12 تا 15 اردیبهشت 1402 در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد حضوری فعالانه داشت.

تین نیوز

فولاد مبارکه در رویداد ملی حمل و نقل دانش بنیان که از 12 تا 15 اردیبهشت 1402 در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد حضوری فعالانه داشت.

به گزارش تین نیوز، فولاد مبارکه تجارب و دستاوردهای خود را در عرصه حمل و نقل مدرن با دیگر شرکت ها و گروه های حاضر در رویداد ملی حمل و نقل دانش بنیان به اشتراک گذاشت.

حمل و نقل در دنیای امروز به سرعت در حال تحول است و استفاده از روش های نوین و مدرن به افزایش بهره وری این بخش کمک شایان توجهی کرده است. فولاد مبارکه یکی از شرکت های بزرگ صنعتی کشور است که به دلیل ماهیت کار خود، از جمله بزرگترین صاحبان بار در کشور به شمار می رود و نیاز این شرکت به وجوه مختلف حمل و نقل موجب توسعه این بخش در فولاد مبارکه شده است.

حمل و نقل دانش بنیان از جمله جدیدترین وجوه حمل و نقل است که فولاد مبارکه بر اساس نیازهای رو به گسترش خود در این حوزه نیز فعالیت های مهمی انجام داده است.

بر این اساس، فولاد مبارکه در رویداد ملی حمل و نقل دانش بنیان و پاک، که با هدف استفاده بهینه از مشارکت ظرفیت های عظیم مردمی و نخبگان برای حل مسائل مختلف حمل و نقل شهری و چالش‌ های آن، از ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت ‌ماه 1402، در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، مشارکت و حضوری فعالانه داشت.

اشتراک دستاوردهای فناورانه حمل و نقل فولاد مبارکه با 30 شرکت دانش بنیان

در این رویداد، ۳۰ شرکت دانش‌ بنیان از سراسر کشور، تجارب، دستاوردها و محصولات خود را در محورهای مطرح‌ شده در حوزه حمل و نقل به نمایش گذاشتند. فولاد مبارکه در رویداد ملی حمل و نقل دانش بنیان با زیرمجموعه های حمل و نقلی خود همچون شرکت حمل و نقل توکا ، توکاریل و شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه مشارکت کرد.

شایان ذکر است همزمان با برگزاری رویداد ملی حمل و نقل دانش بنیان پنج کارگاه تخصصی نیز در حوزه حمل و نقل با حضور دانشجویان، اساتید، شرکت‌ های دانش بنیان و فناور و کارشناسان و مدیران دستگاه‌ های دولتی در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.