| کد خبر: 234365 |

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تأکید کرد

◄ بیمارستان تخصصی فولاد مبارکه احداث می‌شود

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: ایجاد پرونده سلامت کارکنان و خانواده آن‌ها، یکی از اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد چراکه در این زمینه زیرساخت‌ و امکانات لازم فراهم بوده و قابلیت اجرایی شدن دارد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: ایجاد پرونده سلامت کارکنان و خانواده آن‌ها، یکی از اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد چراکه در این زمینه زیرساخت‌ و امکانات لازم فراهم بوده و قابلیت اجرایی شدن دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار فولاد، حمیدرضا عظیمیان به مناسبت روز پزشک ضمن دیدار با پزشکان و کادر بهداشت و درمان شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: مردم ایران در دهه 60 درگیر شرایط جنگ بودند و شعار «رزمندگان تشکر تشکر» را سر می‌دادند؛ اکنون نیز می‌بینیم که کادر درمان در جبهه سلامت در حال تلاش هستند و فشار زیادی روی آن‌ها وجود دارد اما باز هم مردم قدردان کادر درمان هستند.

وی با بیان این که مسأله کرونا تنها یکی از مشکلات موجود است، افزود: فعالیت در فولاد مبارکه یک فعالیت سخت بوده و همواره با حوادث و مشکلاتی در حین کار مواجه است اما خوشبختانه طی 3 سال گذشته هیچ شکایتی از بخش های HSE (طب کار، اورژانس و ...)  وجود نداشته که این امر نشان‌دهنده فعالیت مطلوب پرسنل و مدیران فعال در این بخش‌ است. 

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: سطح توقع ما و کارکنان شرکت مجموعه از بخش بهداشت و درمان فولاد مبارکه همچون سطح توقعی است که جامعه از فولاد مبارکه دارد؛ البته اقدامات خوبی در این بخش انجام می‌شود و می‌توان با استفاده از تکنولوژی روز آن‌ها را ارتقاء بخشید.

وی تصریح کرد: پرونده سلامت کارکنان و خانواده آنها، یکی از اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد چراکه در این زمینه زیرساخت‌ و امکانات لازم فراهم بوده و قابلیت اجرایی شدن دارد.

بیمارستان تخصصی فولاد مبارکه احداث می‌شود

عظیمیان اذعان داشت: همچنین احداث بیمارستان مجهز نیز یکی دیگر از اقداماتی است که برای سرویس‌دهی به کارمندان در شرایط خاص و اورژانسی که ممکن است ناشی از فعالیت در حین کار باشد، در دستور کار قرار گرفته تا سرویس‌دهی لازم ارائه شود؛ در واقع با احداث بیمارستان برای کارکنان امنیت سازمانی مجموعه افزایش پیدا می‌کند.

به گفته وی، سرعت عمل در دقایق خاص و خدمات اورژانسی هستند که نجات‌دهندگی و تأثیرگذاری سیستم بهداشتی و پزشکی فعال در فولادمبارکه را می‌تواند به خوبی نشان دهد. 

عظیمیان از مشارکت فولاد مبارکه برای مراکز درمانی کرونا در اصفهان خبر داد و گفت که بخشی از هزینه تجهیز این مراکز را شرکت فولاد مبارکه متقبل شده است. 

وی در پایان از مدیر بهداشت حرفه‌ای، ایمنی و محیط زیست شرکت فولاد مبارکه نیز تقدیر و ابراز امیدوری کرد که فولاد مبارکه می‌تواند خدمات بهداشتی درمانی، طب کار و اورژانس را در سطح بالایی ارائه دهد و بیمارستان تخصصی را برای پرسنل خودر در آینده‌ای نزدیک احداث کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.