| کد خبر: 195427 |

مصوبه پلیس اصفهان درباره اتوبوس‌هایی که توقف غیرمجاز دارند

اداره پلیس اقدامات لازم از جمله اعمال قانون، پیوست مدارک و معرفی به پایانه‌های حمل‌ونقل را انجام داده است و اداره اماکن با گروه‌های نظارتی و با اخذ تعهد از شرکت‌های اتوبوس‌رانی متخلف اقدام به حل این‌چنین مشکلاتی شود.

تین نیوز

 اداره پلیس اقدامات لازم از جمله اعمال قانون، پیوست مدارک و معرفی به پایانه‌های حمل‌ونقل را انجام داده است و اداره اماکن با گروه‌های نظارتی و با اخذ تعهد از شرکت‌های اتوبوس‌رانی متخلف اقدام به حل این‌چنین مشکلاتی شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، ابوالقاسم چلمقانی در اصفهان درباره توقف حادثه‌آفرین اتوبوس‌های مسافربری در محدوده خیابان کاوه برای جابه‌جایی بار اظهار کرد: مصوباتی از قرارگاه کاهش تصادفات به راهور مرکز استان ابلاغ می‌شود که به‌ طور ویژه با این اتوبوس‌ها برخورد شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با بیان این‌که اداره اماکن نیز باید به این قضیه ورود پیدا کند، افزود: اداره اماکن و پایانه‌های حمل و نقل باید نسبت به پلمب انبارها و شرکت‌هایی که اتوبوس‌های مربوط به آن‌ها خارج از پایانه می‌ایستند و اقدام به تحویل بار می‌کنند، اقدام کند.

وی با بیان این‌که جریمه به تنهایی مشکلی را حل نمی‌کند، گفت: اداره پلیس اقدامات لازم از جمله اعمال قانون، پیوست مدارک و معرفی به پایانه‌های حمل و نقل را انجام داده است و لازم است اداره اماکن با گروه‌های نظارتی و با اخذ تعهد از شرکت‌های اتوبوس‌رانی متخلف اقدام به حل این‌چنین مشکلاتی شود.

چلمقانی با بیان این‌که اداره اماکن و حمل‌ و نقل وارد صحنه نمی‌شوند و منتظرند پلیس با جریمه کردن مشکل را حل کند، تصریح کرد: این‌چنین مشکلات فقط با جریمه کردن حل نمی‌شود، جریمه‌های 50 تا 100 هزار تومانی در مقابل سود زیادی که این اتوبوس‌ها به دست می آورند، تأثیری زیادی نخواهد داشت.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با بیان این‌که در چند سال اخیر حضور پلیس در تقاطع‌ها کم شده است، مطرح کرد: طراحی سامانه‌های هوشمند باعث شد حضور پلیس کم‌تر شود و اعمال قانون از طریق این دستگاه‌ها انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.