| کد خبر: 86902 |

رسیدگی به تخلفات رانندگان و شرکت‌های بخش حمل و نقل چهارمحال و بختیاری

تین‌نیوز | در سال گذشته به تخلف  12 شرکت حمل و نقل  بار و مسافر و 297  راننده بخش کالا و مسافر استان رسیدگی شد.

به گزارش تین‌نیوز روابط عمومی اداره کل حمل و نقل وپایانه­‌های چهارمحال و بختیاری منوچهر سلمان‌زاده؛ مدیر کل حمل و نقل و پایانه­‌های، استان گفت: با نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت‌های حمل ­‌و نقل و دریافت نظرات و شکایات مسافران، طبق کمیسیون حقوقی ماده  12 رسیدگی به تخلفات شرکت­‌های حمل و نقل،طی 3 جلسه به تخلفات  12 شرکت حمل  ونقل کالا و مسافر رسیدگی شد که همه متخلفان طبق قانون به تذکر کتبی با درج در پرونده محکوم شدند.

وی در خصوص رسیدگی به تخلفات رانندگان نیزگفت: طبق کمیسیون حقوقی ماده 11  رسیدگی به تخلف رانندگان ، طی  29  جلسه پرونده  297 راننده بررسی و از  این تعداد    248 مورد به لغو موقت  فعالیت کارت هوشمند  و 49 مورد نیز به تذکر کتبی محکوم گردیدند.

سلمان زاده در ادامه اظهار داشت : عدم رعایت مقررات مربوط به تنظیم و نحوه صدور بارنامه، صدور بارنامه جهت ناوگان مدارک مثبته(گواهینامه ،کارت هوشمند، کارت سلامت و دفترچه ثبت ساعت)، صدور بارنامه جهت ناوگان فاقد تجهیزات ایمنی، حمل بار تجاری توسط ناوگان مسافربری، برخورد نا مناسب با مسافران در حین سفر و غیره از تخلفات شرکت‌­های حمل و نقل بوده است.

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان در پایان افزود: صنعت حمل و نقل جاده­‌ای با سهم 90 درصدی از جابجایی در سطح کشور جایگاه ویژه‌­ای در میان سایر شقوق حمل و نقل دارد و از استقبال بیشتری برخوردار است . تلاش میشود  علاوه بر ارائه آموزش و فرهنگ سازی بحث بازدید دوره‌­ای و کنترل نامحسوس از شرکتهای  حمل و نقل انجام شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.