رسیدگی به تخلفات رانندگان و شرکتهای بخش حمل و نقل چهارمحال و بختیاری
تیننیوز | در سال گذشته به تخلف 12 شرکت حمل و نقل بار و مسافر و 297 راننده بخش کالا و مسافر استان رسیدگی شد.
به گزارش تیننیوز روابط عمومی اداره کل حمل و نقل وپایانههای چهارمحال و بختیاری منوچهر سلمانزاده؛ مدیر کل حمل و نقل و پایانههای، استان گفت: با نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکتهای حمل و نقل و دریافت نظرات و شکایات مسافران، طبق کمیسیون حقوقی ماده 12 رسیدگی به تخلفات شرکتهای حمل و نقل،طی 3 جلسه به تخلفات 12 شرکت حمل ونقل کالا و مسافر رسیدگی شد که همه متخلفان طبق قانون به تذکر کتبی با درج در پرونده محکوم شدند.
وی در خصوص رسیدگی به تخلفات رانندگان نیزگفت: طبق کمیسیون حقوقی ماده 11 رسیدگی به تخلف رانندگان ، طی 29 جلسه پرونده 297 راننده بررسی و از این تعداد 248 مورد به لغو موقت فعالیت کارت هوشمند و 49 مورد نیز به تذکر کتبی محکوم گردیدند.
سلمان زاده در ادامه اظهار داشت : عدم رعایت مقررات مربوط به تنظیم و نحوه صدور بارنامه، صدور بارنامه جهت ناوگان مدارک مثبته(گواهینامه ،کارت هوشمند، کارت سلامت و دفترچه ثبت ساعت)، صدور بارنامه جهت ناوگان فاقد تجهیزات ایمنی، حمل بار تجاری توسط ناوگان مسافربری، برخورد نا مناسب با مسافران در حین سفر و غیره از تخلفات شرکتهای حمل و نقل بوده است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانههای استان در پایان افزود: صنعت حمل و نقل جادهای با سهم 90 درصدی از جابجایی در سطح کشور جایگاه ویژهای در میان سایر شقوق حمل و نقل دارد و از استقبال بیشتری برخوردار است . تلاش میشود علاوه بر ارائه آموزش و فرهنگ سازی بحث بازدید دورهای و کنترل نامحسوس از شرکتهای حمل و نقل انجام شود.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.