| کد خبر: 74956 |

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل:

خلخال اسالم کولاکی است / تداوم مسدودیت در محور خلخال پونل

تین نیوز | رئیس پلیس‌راه استان اردبیل گفت: محور ارتباطی خلخال ـ اسالم به دلیل شرایط جوی خاص همچنان کولاکی است و رفت و آمد در آن به کندی انجام می‌شود.
 

سیدحجت فتاحی اظهار کرد: ترافیک آرامی را در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان شاهد هستیم و به غیر از محور خلخال ـ پونل که به دلیل سقوط بهمن و کولاک شدید همچنان مسدود است و تا 23 اسفند‌ماه ترددی در این مسیر انجام نمی‌شود.

وی افزود: در محور خلخال ـ اسالم نیز شرایط جوی همراه با یخبندان و کولاک بوده و مسافران و رانندگان باید به نکات ایمنی توجه کنند.

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل ادامه داد: تردد در این محورها بدون زنجیر‌چرخ امکان‌پذیر نیست و ما از رانندگانی که قصد عبور از این محورهای کوهستانی و صعب‌العبور را دارند انتظار داریم تا وضعیت شرایط جوی و تردد در این محورها را به دقت رصد کنند.

فتاحی تصریح کرد: از گردنه‌های صائین، حیران و همچنین محور قره‌آغاج نیز خبر می‌رسد که به‌رغم نیمه ابری بودن شرایط جوی سطح جاده خشک بوده و تردد در آنها به شکل روان انجام می‌شود اما در محور اردبیل ـ خلخال به دلیل یخبندانی که در جاده وجود دارد رانندگان باید جانب احتیاط را رعایت کنند.

این مسئول از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه، توجه به تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تمرکز حواس رانندگی کرده و حتی کمتر از سرعت مندرج در تابلوها حرکتشان را تنظیم کنند تا بتوانند سالم به مقصد برسند.

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل یادآور شد: با توجه به شرایط جوی جاده‌های استان برای اینکه شاهد حوادث تلخ و ناگواری نباشیم انتظار می‌رود رانندگان از سرعت بسیار زیاد پرهیز کرده و در حدی که بتوانند خودروی خود را کنترل کنند در مسیرها و جاده‌های استان تردد کرده و از عجله و شتاب پرهیز کنند.

فتاحی گفت:‌ از اول زمستان در قالب طرح زمستانی پلیس‌راه تلاش جدی بر این است تا از تردد خودروها بدون تجهیزات زمستانی و زنجیر‌چرخ پرهیز شود چرا که به هیچ‌وجه در گردنه‌های صعب‌العبور استان بدون این آراستگی‌ها تردد امکان‌پذیر نیست.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.