| کد خبر: 232642 |

مدیرکل فرودگاه‌های اردبیل:

◄ ایرلاین سبلان ایر به زودی راه‌اندازی می‌شود

اردبیل - مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: ایرلاین مخصوص استان اردبیل با نام سبلان ایر در روزهای آینده راه‌اندازی می‌شود.

تین نیوز

به گزارش تین نیوز، محمد قصابی در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل اظهار کرد: این شرکت با خرید چهار هواپیما فعالیت خود را تا 20 روز آینده آغاز خواهد کرد تا در سطح کشور به تدریج خدمات هوایی به هموطنان ارائه کند.

 

وی به دو فرودگاه اردبیل و پارس‌آباد و انجام چهار سورت پرواز در فرودگاه پارس‌آباد با همکاری برخی از شرکت‌های هواپیمایی اشاره کرد و گفت: به دلیل نبود جایگاه سوختگیری در فرودگاه پارس‌آباد برخی از شرکت‌ها رغبتی به برقراری پرواز به این فرودگاه ندارند که تلاش می‌کنیم مشکل سوختگیری را در این فرودگاه برطرف کنیم.

 

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل به فعالیت فرودگاه اردبیل با انجام 60 تا 70 سورت پرواز در طول هفته اشاره کرد و افزود: فرودگاه اردبیل با 77 نفر نیرو آماده ارائه خدمات هوایی به هموطنان است و در حال حاضر اکثر شرکت‌های هواپیمایی پروازهای خود را به این فرودگاه برقرار کردند.

 

قصابی با قدردانی از پیگیری‌های مسئولان استانی در دایر شدن پرواز اول صبح و آخر شب تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با احداث آشیانه هواپیما در اردبیل مشکل پروازهای آخر شب و اول صبح را برای همیشه برطرف کنیم.

 

وی عمده پروازهای فرودگاه را به مقصد تهران یادآور شد و خاطر نشان کرد: البته سعی بر این است تا پروازهای اردبیل به مشهد و همچنین اهواز را نیز دایر کنیم.

 

قصابی به اجرای دو پروژه عمرانی در فرودگاه اردبیل با اولویت تکمیل بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: با استفاده از قیر پلیمری آسفالت این مسیر در حال انجام است و امیدواریم به سرعت پیمانکار به تمامی تعهدات خود عمل کرده و در هفته‌های آتی شاهد بهره‌برداری کامل از عملیات بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل باشیم.

 

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل به نصب سیستم روشنایی و دستگاه کمک ناوبری کت دو نیز اشاره کرد و گفت: با استفاده از توان داخلی نصب چراغ و ارتقا سیستم روشنایی در باند فرودگاه اردبیل در حال انجام است و امیدواریم این امر به ارتقا کیفیت پروازها و بهبود شرایط پروازی در فرودگاه اردبیل منجر شود.


انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.