| کد خبر: 230226 |

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل:

◄ شوراها فرصت عمران و آبادانی را در شهرها وروستاها مهیا کردند

اردبیل - مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: با شکل‌گیری نهاد مردمی شوراها در دو دهه اخیر عمران و آبادانی شهرها و روستاها سرعت و قوت مضاعف گرفته است.

تین نیوز

به گزارش تین نیوز، فرهاد سبحانی در پیامی به مناسبت نهم اردیبهشت روز ملی شوراها اظهار کرد: نهم اردیبهشت ماه، سالگرد تاسیس نهاد مردمی شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، نمادی از تفکر مردمسالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بستر مناسب را برای حضور حداکثری و نقش‌آفرینی قاطبه مردم در تعیین سرنوشت و عینیت بخشیدن بیش از پیش، برای مشارکت موثر و بهره‌گیری از خرد جمعی را به نمایش گذاشت.

وی هدف از تشکیل نهاد شوراها را تسریع در پیشبرد اهداف و برنامه‌ریزی‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و بهبود سکونتگاه‌های شهری و روستایی اعلام و خاطرنشان کرد: در طی سالیان گذشته تاثیرات مثبت این نهاد را با افزایش مشارکت مردم در عرصه‌های عمران و توسعه آبادانی شاهد هستیم.

مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: شوراها با کارنامه درخشان در سال‌های اخیر نمودی موثر و جایگاهی منحصربفرد در بین مردم پیدا کرده است.

سبحانی با تبریک فرارسیدن روز شوراها ادامه داد: این مناسبت را به حضور تمامی اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان اردبیل و مسئولان و تلاشگران این عرصه که در راستای تحقق توسعه پایدار، شکوفایی و بالندگی استان اردبیل و رفع مشکلات و معضلات مردم که بحق، ولی نعمتان جامعه اسلامی ما هستند در تلاش و کوشش هستند تبریک و تهنیت عرض کرده و آرزوی توفیقات روز افزون الهی، تحت عنایات خاصه حضرت بقیه ا... الاعظم «ارواحنا لمقدمه فداه» و منویات مقام معظم رهبری «دام عزه» مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.