| کد خبر: 218983 |

◄ ذوب‌آهن اصفهان و دانشگاه صنعتی مالک اشتر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

اصفهان| در راستای تلاش علمی و توسعه پژوهش‌های کاربردی در سال جهش تولید و فراهم آوردن زمینه مساعد برای تقویت هر چه بیشتر تعاملات سازنده و همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و فناورانه، تفاهم‌نامه‌ی همکاری فی مابین ذوب‌آهن اصفهان و دانشگاه صنعتی مالک اشتر منعقد گردید.

تین نیوز

اصفهان|  در راستای تلاش علمی و توسعه پژوهش‌های کاربردی در سال جهش تولید و فراهم آوردن زمینه مساعد برای تقویت هر چه بیشتر تعاملات سازنده و همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و فناورانه،  تفاهم‌نامه‌ی همکاری فی مابین ذوب‌آهن اصفهان و دانشگاه صنعتی مالک اشتر منعقد گردید.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، این تفاهم نامه شنبه 22 شهریور ماه طی نشستی با حضور منصور یزدی زاده مدیرعامل ، مهدی نصر معاون برنامه ریزی و تو سعه ، مهدی بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ، مرتضی شیرین پرور مدیر تحقیق و توسعه ذوب آهن اصفهان ، ابوطالب شفقت رییس و تنی چند از مسئولین دانشگاه صنعتی مالک اشتر در سالن اجتماعات این دانشگاه به امضاء طرفین رسید .

منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در مراسم امضای این تفاهم‌نامه همکاری، ضمن ابراز خرسندی از وجود مراکز دانش بنیان و علمی متنوع در سراسر کشور گفت: ارتباط صنعت و دانشگاه همواره رابطه‌ای پیوسته، جدایی‌ناپذیر و منشا اثر بوده و این تعامل و هم‌افزایی در پیشبرد اهداف و چشم‌اندازهای علمی و صنعتی کشور نقش بسزایی داشته است.

وی اظهار داشت: ذوب‌آهن اصفهان از دیرباز به عنوان دانشگاه مدیران صنعت کشور شناخته شده و توانسته با تربیت مدیران، مهندسان و فن‌آوران بسیار و معرفی آنان به صنعت کشور نقشی بی‌بدلیل در پیشرفت صنعتی کشور ایفا کند و به عنوان پایگاهی علمی در کشور بشمار می‌آید.

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان افزود: با اعتماد و شناختی که از دانشگاه بزرگ و ارزشمند صنعتی مالک اشتر داریم، آماده‌ایم در تمامی زمینه‌های علمی، آموزشی، تحقیقاتی، پژوهش و فناوری همکاری کرده و بتوانیم در راه پیشبرد اهداف عالی کشور در سال جهش تولید گام‌های موثری برداریم.

در ادامه ابوطالب شفقت رییس دانشگاه صنعتی مالک اشتر گفت: این دانشگاه بیشتر در صنعت دفاعی، تربیت و ارتقای توانمندی نیروی انسانی فعال  و اولویت اول آن فعالیت پژوهشی صنایع دفاعی است اما حسب شرایط کشور و با توجه به تحریم‌های انجام شده ، شرایط خاص صنعت کشور  و مشکلات فنی مهندسی و تکنولوژی که در صنایع پیش آمده، تصمیم گرفتیم تا با همه صنایع به خصوص صنعت فولاد کشور همکاری خوبی داشته باشیم چرا که ظرفیت علمی و تکنولوژی بالایی در حوزه صنعت فولاد با همه گرایش‌های فنی مهندسی را دارا هستیم .

وی با اشاره به توانمندی‌های صنعتی کشور ، تصریح کرد: به نظر می‌رسد که می‌توانیم در زمینه‌های ارتقای بهره‌وری اجتماعی، کاهش هزینه‌ها، کاهش انرژی مصرفی، ارتقای سطح نیروی انسانی و پژوهش‌های مورد نیاز صنعت فولاد و بومی‌سازی قطعات همکاری‌ خوبی با صنعت فولاد کشور داشته باشیم و با کمک هم بتوانیم ایران را به رده‌های بالای جدول فولاد جهان برسانیم.

برخی موضوعات همکاری این تفاهم نامه بدین شرح است : اجرای طرح های پژوهشی و فناورانه مورد نیاز شرکت توسط دانشگاه بر پایه ضوابط شرکت، انجام مطالعات پایش فناوری و فرایندهای نوین ، برگزاری همایش های علمی تحقیقاتی مشترک ، انجام مشاوره با نظارت بر طرح های در دست اقدام بر  پایه ضوابط و اعلام نیاز شرکت ، استفاده از سایر امکانات تحقیقاتی ( آزمایشگاهی و کارگاهی ) متقابل و ...

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.