| کد خبر: 216798 |

شهردار بندر دیلم استان بوشهر

◄ اراضی بندر حماد به شهرداری دیلم واگذار شد

بوشهر| شهردار بندر دیلم استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های بعمل آمده و دستور استانداری بوشهر، اراضی بندر گردشگری حماد این شهرستان به شهرداری واگذار شد.

تین نیوز

بوشهر| شهردار بندر دیلم استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های بعمل آمده و دستور استانداری بوشهر، اراضی بندر گردشگری حماد این شهرستان به شهرداری واگذار شد.

 به گزارش خبرنگار تین نیوز، فاضل دریانورد گفت: در بهمن ٩٨ در بازدید دین پرست معاون وزیر کشور از بندر حماد و درپی درخواست ارایه شده به کارگروه اقتصاد مقاومتی استان بوشهر درخصوص واگذاری بندر حماد نشست‌هایی برگزار و مصوباتی اتخاذ شد.

وی اظهارداشت: در این جلسه طی صورتجلسه‌ای مصوب شد اراضی حماد در چند فاز مختلف به شهرداری به‌عنوان مجری اصلی واگذار شود و بمنظور حل موضوعات مورد اختلاف جلسه‌ای با حضور فرماندار و مدیرکل منابع طبیعی و اداره کل راه و شهرسازی در دفتر استاندار بوشهر برگزار شود.

شهردار دیلم گفت: به استناد این صورتجلسه، نامه‌ای به استاندار بوشهر جهت واگذاری زمین به شهرداری ارایه شد و استاندار در مصوبه کمیسیون اقتصاد مقاومتی استان، نامه شهرداری را با مضمون واگذاری به این مجموعه بدون استفاده از اعتبارات دولتی و از طریق اعتبارات داخلی و بهره گیری سرمایه گذار و بخش خصوصی، به معاون استاندار عمرانی و مدیرکل شهری ارجاع داد.

وی افزود: نامه مدیرکل شهری استانداری بوشهر درخصوص واگذاری اراضی حماد به شهرداری در روز جاری جهت ارسال به منابع طبیعی تنظیم خواهد شد.

شهردار دیلم بیان کرد: در تحقق این امر بی شک حضور و دغدغه مردم فهیم و تلاش فرماندار و همه فعالین اجتماعی در دیدگاه و همکاری مجموعه استانداری بوشهر بی تاثیر نبوده که جای تقدیر دارد.

معاون امورعمرانی فرمانداری دیلم هم واگذاری منطقه نمونه گردشگری بندرحماد این شهرستان را به افراد خاص که درفضای مجازی انتشار یافت چندی پیش تکذیب کرد.

محمد طاهری افزود: منافع عمومی مردم را نباید با غرض ورزی و انتشار اخبار کذب و به دور از واقعیت و تنگ نظری‌های سیاسی به لحاظ عدم داشتن اطلاعات کافی در خصوص هرموضوعی از جمله سرمایه گذاری در منطقه نمونه گردشگری بندرحماد از بین ببریم و نسبت به انتشار هر مطلبی قبل از بررسی صحت و سقم و اشراف کامل بر اطلاعات آن موضوع بدقت تامل نماییم تا خدای ناکرده موجب تشویش و تحریک بی دلیل و غیرواقعی افکار عمومی مردم نشویم.

وی بیان کرد: طرح منطقه نمونه گردشگری بندرحماد در دو نوبت و در دولت قبل و تدبیر و امید مطالعات جامع آن تهیه و بمنظور سرمایه گذاری در محدوده آن منطقه و اراضی پیرامونی آن که ۹۲۷ هکتار است از طریق چارچوب قانونی با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی از برنامه‌های اصلی و کلی دولت و مورد تاکید مقام معظم رهبری در چارچوب ظرفیت‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان است.

وی ادامه داد:: دولت تدبیر و امید در این منطقه نمونه گردشگری تا حدودی سرمایه گذاری کرده و راه دسترسی آن به طول حدود ۳ کیلومتر آسفالت شده است.

از چند مدت پیش در فضای مجازی دیلم مطالبی با مضمون اینکه بندر گردشگری حماد دیلم به افراد خاص واگذار شده انتشار یافت و موجب اعتراض مردمی شده بود.

شهرستان دیلم در شمالی‌ترین نقطه استان بوشهر واقع است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • bagher 0 0

    دیشب از دیلم گذشتیم با خانواده تمام شهر گشتیم یک سرویس بهداشتی ندیدیم درب تمام سرویس بهداشتی ها قفل بو