| کد خبر: 215789 |

◄ آسیب دیدن برخی مسافران تهران-بیروت در پی مزاحمت جنگنده های ناشناس

برخی مسافران پرواز تهران- بیروت هواپیمایی ماهان به خاطر حرکت خطرناک جنگنده یا جنگنده های ناشناس آسیب دیدند اما خوشبختانه این پرواز به سلامت در فرودگاه بیروت به زمین نشست.

تین نیوز

برخی مسافران پرواز تهران- بیروت هواپیمایی ماهان به خاطر حرکت خطرناک جنگنده یا جنگنده های ناشناس آسیب دیدند اما خوشبختانه این پرواز به سلامت در فرودگاه بیروت به زمین نشست.

به گزارش تین نیوز، دقایقی پیش خبری مبنی بر آسیب دیدن برخی مسافران پرواز ۱۱۵۲ هواپیمایی ماهان به دلیل حرکت خطرناک و تهدیدآمیز جنگنده های صهیونیستی منتشر شد.

برخی از مسافران این پرواز در ویدیو کلیپی که در فضای مجازی منتشر شده، می گویند که به دلیل حرکت خطرناک و تهدید آمیز این جنگنده ها، خلبان هواپیمای ماهان مجبور به کاهش شدید ارتفاع شده و به همین دلیل برخی از آن‌ها آسیب دیدند.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داده که یک فروند جنگنده رژیم صهیونیستی با نزدیک شدن به هواپیمای مسافربری ایران بر فراز سوریه، برای آن ایجاد مزاحمت کرده است.

با این حال، یک منبع در هواپیمایی لبنان به شبکه خبری المیادین لبنان گفت به نظر می‌رسد جنگنده‌ای که برای هواپیمای مسافربری ایران در حریم هوایی سوریه مزاحمت ایجاد کرده آمریکایی بوده است.

منبع مذکور گفت که هواپیمای ماهان در مسیر خود به سمت فرودگاه بیروت بوده که جنگنده‌‌های مهاجم به آن، نزدیک شده است و خلبان مجبور شده است سرعت هواپیما را به صورت ناگهانی کاهش دهد که این مسئله باعث زخمی شدن شماری از سرنشینان این هواپیما شده است.

با این حال شبکه المیادین دقایقی بعد به نقل از منابع موثق خود گزارش داد کمه جنگنده‌های مهاجم اسرائیلی بوده و با پنهان شدن عمدی در پشت هواپیمای ماهان، قصد داشتند پدافند هوایی سوریه را مجبور به شلیک به این هواپیما کنند.

چند روز پیش خبری در سایت هواپیمایی ماهان منتشر شده بود که پروازهای تهران- بیروت از دوم مرداد آغاز می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.