| کد خبر: 214371 |

فرمانده انتظامی استان قزوین

◄ 300راننده متخلف اعمال قانون و ۱۸ دستگاه موتور سیکلت توقیف شد

قزوین| فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در راستای افزایش ایمنی تردد های درون شهری و امنیت عابران پیاده ۳۰۰ راننده متخلف اعمال قانون و ۱۸ دستگاه موتور سیکلت توقیف شد.

تین نیوز

قزوین| فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در راستای افزایش ایمنی تردد های درون شهری و امنیت عابران پیاده ۳۰۰ راننده متخلف اعمال قانون و ۱۸ دستگاه موتور سیکلت توقیف شد. 

به گزارش خبرنگار تین نیوز قزوین، سردار  مهدی حاجیان اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، طرح فاتح ۳، طی روز گذشته در شهرستان قزوین اجرا که موجب دستیابی به توفیقاتی در زمینه کشف و دستگیری شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در اجرای این طرح مقدار ۴۷ کیلو و ۱۱۲ گرم انواع مواد مخدر و ۱۱ عدد ادوات دخانی کشف و تعداد ۱۳ توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در این طرح همچنین ماموران انتظامی موفق به دستگیری ۹ ساق و کشف ۱۳ فقره انواع سرقت و ۶ فقره اقلام سرقتی خرد از سارقان و مالخران شدند.

سردار حاجیان بیان کرد: بازدید از ۱۲۱ باب واحد صنفی و پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف، اخطار تعطیلی و پلمب ۳۸ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط و نداشتن پروانه کسب، کشف ۱۱ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق، ۴۸ عدد پایه قلیان و یک هزار عدد قرص غیر مجاز از دیگر اقدامات و توفیقات پلیس در راستای اجرای طرح فاتح ۳ بوده است.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: ۱۳ مزاحم خیابانی و ۹ اراذل و اوباش که برای شهروندان ایجاد مزاحمت و قصد اختلال در نظم عمومی را داشتند دستگیر وکلیه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حاجیان در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه جرم و ناهنجاری در شهرستان به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.