| کد خبر: 214223 |

مدیرکل نظارت بر ترانزیت گمرک

◄ من سرباز وطن در لشکر ترانزیت هستم/ قاچاق ترانزیت محلی از اعراب ندارد

مدیرکل نظارت بر ترانزیت گمرک گفت: قاچاق ترانزیت محلی از اعراب ندارد. نباید انرژی صرف این موضوع شود، کسی که درباره چنین چیزی حرف می‌زند یا نادان است یا بیکار است.

تین نیوز

مدیرکل نظارت بر ترانزیت گمرک گفت: قاچاق ترانزیت محلی از اعراب ندارد. نباید انرژی صرف این موضوع شود، کسی که درباره چنین چیزی حرف می‌زند یا نادان است یا بیکار است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مصطفی آیتی در میزگردی با عنوان «ترانزیت= کالای قاچاق؟ ؛ یک آدرس اشتباه» که در اتاق تهران برگزار شد گفت: فصل‌الخطاب ما باید قانون باشد نه فراتر از قانون. به هیچ عنوان نباید جسارت فراتر از قانون بودن را به خودمان بدهیم.

مدیرکل نظارت بر ترانزیت گمرک با اشاره به عملکرد بخش ترانزیتی در سال‌های گذشته خطاب به فعالان ترانزیت تاکید کرد: عملکرد شما در حداقل 7 سال گذشته کارنامه بسیار قابل توجه و پرافتخاری بوده است.

او افزود: امروز قاچاق در ترانزیت اصلا قابل توجه نیست. این میزان زیر یک ده‌هزارم است.

آیتی تصریح کرد: قاچاق ترانزیت محلی از اعراب ندارد. نباید انرژی صرف این موضوع شود، کسی که درباره چنین چیزی حرف می‌زند یا نادان است یا بیکار است.

مدیرکل نظارت بر ترانزیت گمرک با بیان اینکه ترانزیت در خشکسالی فعلی مانند باران است اظهار کرد: شاید در جاهایی حتی بخش‌های دولتی هم با هم اختلاف سلیقه داشته باشند اما درباره ترانزیت تعارف نداریم. در چنین شرایطی تقابل با ترانزیت چه معنایی می‌تواند داشته باشد.

او تاکید کرد: من در گمرک به عنوان سرباز وطن در لشکر ترانزیت، در مقابل جریان مشکوک تمامیت‌خواه تا آخرین لحظه‌ای که بتوانم مقاومت می‌کنم و می‌مانم. پس خیال شما فعالان ترانزیت راحت باشد، ما برای منافع ملی کنار شما هستیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.