| کد خبر: 214018 |

فرمانده انتظامی استان قزوین خبرداد

◄ کشف ۲ دستگاه سواری پراید و ۶ دستگاه موتور سیکلت مسروقه

قزوین| فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در این طرح همچنین مأموران انتظامی موفق به کشف ۲ دستگاه سواری پراید و ۶ دستگاه موتور سیکلت مسروقه، دستگیری ۶ سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت و توقیف ۲۲ دستگاه موتور سیکلت و خودروی متخلف شدند.

تین نیوز

قزوین| فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در این طرح همچنین مأموران انتظامی موفق به کشف ۲ دستگاه سواری پراید و ۶ دستگاه موتور سیکلت مسروقه، دستگیری ۶ سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت و توقیف ۲۲ دستگاه موتور سیکلت و خودروی متخلف شدند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز-سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: به منظور پاسخ به درخواست شهروندان و افزایش امنیت عمومی، طرح ارتقا امنیت اجتماعی فاتح ۲ با هدف پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با سرقت‌های خرد و برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، در شهرستان قزوین در قالب چند تیم عملیاتی به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در اجرای این طرح مقدار ۹۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر، تعداد ۳۷ پایه قلیان و ادوات دخانی و ۱۳ ترازوی توزین مواد مخدر کشف و تعداد ۲۰ قاچاقچی و توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: سردار حاجیان تصریح کرد: بازدید از ۷۵ باب واحد صنفی و پلمب ۳ واحد صنفی متخلف، اخطار تعطیلی و پلمب ۱۷ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط و نداشتن پروانه کسب، کشف ۱۱۵ ثوب البسه نامتعارف و یک هزار و ۱۴۳ قلم لوازم آرایشی قاچاق از دیگر اقدامات پلیس در راستای اجرای طرح فاتح ۲ بوده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: بدون شک پلیس در راستای برقراری امنیت در جامعه و برقراری احساس آرامش و رضایت در میان شهروندان با جدیت هر چه تمام تر با عاملان توزیع و فروش مواد مخدر و هنجار شکنان و کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت و قصد اختلال در نظم عمومی را داشته باشند، برخورد قانونی خواهد کرد. در قزوین مقابله کرده و در این راه با هیچ فردی مماشات نخواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهروندان در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی فاتح ۲، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و با پلیس خدمتگزار خود در تأمین امنیت جامعه مشارکت کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.