| کد خبر: 258021 |

اردبیل مجوز خرید ۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری را دریافت کرد

مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از صدور مجوز خرید ۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری برای استان اردبیل خبر داد.

تین نیوز

غلامعباس بهرامی نیا در بازدید از اداره ماشین آلات و مناطق سیل زده استان اردبیل، نوسازی ناوگان و ماشین آلات از برنامه های اساسی سازمان راهداری در سالجاری عنوان کرد و گفت: براساس مصوبه قانون بودجه سال ۱۴۰۲مجوز واردات چند دستگاه ماشین آلات اخذ شده تا بتوان ناوگان راهداری را تجهیز کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بهرامی با بیان اینکه راهداری استان اردبیل کمترین ماشین را خارج از سیستم خود دارد و فقط ۵ درصد ماشین آلات خارج از چرخه است، اضافه کرد:دراین استان توجه بسیار خوبی به تجهیز و بازسازی ماشین آلات راهداری شده است.

مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای از افزایش ۳۵ درصدی اعتبارات برای (اورهال) تعمیرات اساسی و تجهیز ماشین آلات استان اردبیل خبر داد و گفت: با توجه به برفگیر بودن استان اردبیل، باید از هم اکنون ماشین آلات موجود تجهیز و تعمیر شده و آمادگی کامل برای انجام عملیات زمستانی از جمله دپوی مصالح در گردنه ها و راهدارخانه ها را برای ایام بارش داشته باشد.

وی با بیان اینکه اعتبار خوبی برای انجام عملیات راهداری استان اردبیل از سوی سازمان راهداری پیش بینی شده است، ابراز امیدواری کرد با تلاش همکاران راهداری پروژه های نیمه تمام استان با این اعتبارات اتمام و به سرانجام برسد.

مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای با اشاره به پیشرفت بالای راهدارخانه لنگان در مسیر اردبیل به گرمی گفت: از آنجایی که استان اردبیل در معرض بحران های متعدد طبیعی قراردارد انتظار داریم توسعه ماشین آلات، مدیریت بحران و عملیات راهداری مستمر و اضطراری با قوت انجام و استان برای موقعیتهای بحرانی آمادگی کامل داشته باشد.

بهرامی نیا همچنین از تلاشهای راهداران برای بازگشایی و ایمن سازی ابنیه فنی و راههایی که در جریان سیلهای اخیر استان تخریب شده بودند قدردانی کرد و گفت: از همان ابتدای وقوع سیل راهداران در محل حضور داشتند و با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات شاهد کمترین مسدودی در راههای ارتباطی استان بودیم.

وی همچنین درباره نصب و راه اندازی سازه های فلزی در محل پل تخریب شده انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی به بیله سوار گفت: عملیات ایمن سازی این مسیر با قدرت در حال اجرایت و تا پایان هفته ترافیک از این مسیر برقرار می شود.

 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.