| کد خبر: 236072 |

◄ پایان عملیات اجرایی ساخت پنج کیلومتر از بزرگراه زابل- زاهدان

عملیات اجرایی ساخت پنج کیلومتر دیگر از قطعه ۵ بزرگراه زابل- زاهدان با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان روزجمعه به پایان رسید.

تین نیوز

 مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی ساخت پنج کیلومتر دیگر از قطعه ۵ بزرگراه زابل- زاهدان با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان روزجمعه به پایان رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، عطاء‌اله اکبری در حاشیه بازدید امروز از قطعه ۴ و ۵ بزرگراه زابل-  زاهدان اظهارداشت: اجرای قطعه های ۴ و ۵ راه زابل- زاهدان در محدوده پل شیله بطول ۲۷ کیلومتر در ۶ ماه اول سالجاری در شرایط سخت اقلیمی انجام شد.

وی ادامه داد: دمای مثبت ۵۰ تا ۶۰ درجه وطوفان‌های سهمگین  و قرارگیری این ۲ قطعه در دالان طوفان‌های شن و ماسه بخشی از تلاش ما را برای عبور از این منطقه با سختی مواجه کرد که با ۲ شیفته کردن کارگاه‌ها و استفاده از شب موفق به عبور از بحران شدیم.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از ابتدای مهرماه جاری با فروکش کردن گرما و طوفان شرایط برای آسفالت آماده شد که پس از زیرسازی آسفالت پنج کیلومتر سوم از قطعه پنجم امروز به پایان رسید و در چند روز آینده با نصب علائم و خط‌کشی زیر عبور و مرور خواهد رفت.

وی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تلاش می‌کند تا با وجود محدودیت منابع مالی پنج کیلومتر باقیمانده به پل شیله و نیز ۱۰ کیلومتر بعد از پل شیله را تا اسفند به اتمام رسانده و زیر ترافیک ببرد.

اکبری خاطرنشان کرد: با توجه به‌ اینکه استاندار با حمایت همه جانبه ساخت بزرگراه‌های استان را اولویت برنامه اجرایی خود قراردادند و بر تلاش بیشتر در این حوزه تاکید دارند لذا این اداره کل در راستای اهداف تعیین شده همزمان با ساخت وبهره برداری از ۲۰ کیلومتر بزرگراه در محور زابل- زاهدان در سالجاری تلاش دارد در چند ماه آینده عملیات اجرایی قطعه ۳ بزرگراه را به طول ۲۶ کیلومتر آغاز کند.

وی افزود: حتما با حمایت‌های مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و استاندار استان و نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی در تامین منابع مالی این اداره کل درسال آینده عملیات اجرایی تنها قطعه باقیمانده بزرگراه زابل- زاهدان بطول ۲۶ کیلومتر (قطعه ۲) را آغاز خواهد کرد تا بدین ترتیب درتمام ۶۰ کیلومتر باقیمانده از محور مذکور عملیات ساخت قطعات در حال اجرا باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.