| کد خبر: 232599 |

عملیات طرح عمرانی آزادراه اراک - خرم آبادموقف شد

رئیس پلیس راه استان مرکزی از توقف عملیات طرح عمرانی آزادراه اراک-خرم آباد به دلیل عدم توجه پیمانکار به اصول ایمن سازی تردد وسایل نقلیه و وجود خطرات احتمالی خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان مرکزی از توقف عملیات طرح عمرانی آزادراه اراک-خرم آباد به دلیل عدم توجه پیمانکار به اصول ایمن سازی تردد وسایل نقلیه و وجود خطرات احتمالی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، محمد پور شمس گفت: با شروع اجرای عملیات احداث آزاد راه اراک -خرم آباد از مراحل آغاز این پروژه، رعایت ایمنی ترافیک، مورد تاکید پلیس راه استان قرار گرفت و در بازدیدهای تخصصی کارشناسان پلیس راه، ایرادات در مراحل اجرای کار احصا و به پیمانکار اعلام شد.

وی با اشاره با ماده ۲۱۲ آئین نامه راهنمایی و رانندگی بیان کرد: بنا بر این قانونی اشخاص که به هرنوع و عنوان روی راه‌های عمومی کار می‌کنند موظفند پیش از شروع عملیات، علائم ایمنی عبور و مرور را بر اساس ضوابط و استانداردهای ایمنی در عملیات اجرایی راه‌ها که به تأیید مسئولین مرتبط می‌رسد در محل نصب و از علائم هشداردهنده استفاده کنند و در غیر این صورت مأمورین راهنمایی و رانندگی و پلیس راه موظفند از کار آنان جلوگیری به عمل آورند.

بیشتر بخوانید:

آزادراه اراک- خرم آباد بخشی از کریدور مهم آزادراهی اتصال تهران به بندر امام است

بهره برداری از آزاد راه اراک- خرم آباد؛ امسال

رئیس پلیس راه استان مرکزی ادامه داد: در مراحل اجرای عملیات احداث آزادراه اراک - خرم آباد، ایرادات در بحث ایمنی و خطرات احتمالی برای رانندگان عبوری به علت اختلاف سطح موجود و وجود موانع زیاد ناشی از عملیات عمرانی احصاء شد که مراتب به منظور رفع این مشکلات که تبعات کاهشی ایمنی ترافیک برای وسایل نقلیه را به همراه داشت، به پیمانکار مربوطه اعلام شد.

پورشمس خاطر نشان کرد: با توجه به عدم توجه پیمانکار به تذکراتی که در خصوص ایمن سازی مسیر در حال تعریض ابلاغ شد، سرانجام با حضور نمایندگان پلیس راه، همکاری فرماندهی شهرستان اراک و حضور پیمانکار مجری طرح فوق، عملیات عمرانی متوقف شد و اجرای ادامه فعالیت منوط به ایمن سازی کامل مسیر و تأیید پلیس راه استان شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.