| کد خبر: 250886 |

انجمن مالکان کشتی چین، عضو هیات مدیره اتاق بین المللی کشتیرانی شد

انجمن مالکان کشتی چین(CSA) به عضویت و هیات مدیره اتاق بین المللی کشتیرانی (ICS) پیوست. این انجمن، ICS را با مشارکت کشورهای دارای بزرگترین ناوگان کشتیرانی در جهان(بر اساس ارزش دلار) تقویت می کند.

تین نیوز

انجمن مالکان کشتی چین(CSA)  به عضویت و هیات مدیره اتاق بین المللی کشتیرانی (ICS) پیوست. این انجمن، ICS را با مشارکت کشورهای دارای بزرگترین ناوگان کشتیرانی در جهان(بر اساس ارزش دلار) تقویت می کند. 

به گزارش تین نیوز به نقل از سی نیوز امانوئل گریمالدی، رئیس اتاق بین المللی کشتیرانی (ICS) گفت:  «این عضویت توانایی ما را برای همکاری به عنوان یک صنعت برای مقابله با مهم ترین  مسائل و چالش های پیش روی صنعت کشتیرانی مانند کربن زدایی تقویت می کند. تنها از طریق مشارکت همه ما می توانیم موفق شویم.»

بر اساس گزارشVesselsValue، اگرچه مالکان یونانی بیشترین تناژ را در اختیار دارند، اما مالکان چینی با 190 میلیارد دلار دارایی بیشترین سرمایه را در اختیار دارند. بزرگترین مالک کشتی جهان بر حسب تناژ، چین کاسکو(China COSCO) و بزرگترین کشتی ساز جهان، شرکت کشتی سازی دولتی چین (CSSC) است که هر دو متعلق به دولت چین هستند.  

اتاق بین المللی کشتیرانی  در بیانیه ای اعلام کرد: با توجه به اهمیت چین به عنوان یک قدرت و کشور بزرگ کشتیرانی و دریایی، عضویت در CSA مشروعیت ICS را تایید می کند.

CSA (انجمن مالکان کشتی چین) در سال 1993 تأسیس شد و بر اساس آخرین آمار حدود 85 درصد از مالکان کشتی چینی را تشکیل می دهد.  CSA علاوه بر ارائه نظرات و دیدگاه های بیش از 200 عضو خود، به سازمان های دولتی چین در« تنظیم و حفظ رقابت منصفانه» نیز کمک می کند.

ژانگ شوگو، معاون اجرایی انجمن مالکان کشتی چین، گفت: «مشارکت انجمن مالکان کشتی چین در ICS گامی رو به جلو برای مالکان کشتی چینی خواهد بود.

وی افزود:« اعتقاد بر این است که مشارکت انجمن کشتی‌داران چین پلتفرم ICS را غنی می‌کند. ما مشتاقانه منتظر دستیابی به همکاری برد-برد و توسعه متقابل در آینده هستیم! »

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.