| کد خبر: 249335 |

پیام مدیرعامل سازمان بنادر به مناسبت روز نیروی دریایی

معاون وزیر راه و شهرسازی در پیامی، فرارسیدن ۷ آذر روز نیروی دریایی را به فرماندهان و تمامی دریادلان بیدار و رزم آشنای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی در پیامی، فرارسیدن ۷ آذر روز نیروی دریایی را به فرماندهان و تمامی دریادلان بیدار و رزم آشنای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی، فرارسیدن ۷ آذر روز نیروی دریایی را به فرماندهان و تمامی دریادلان بیدار و رزم آشنای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

در پیام تبریک علی اکبر صفایی خطاب به امیر دریادار ایرانی، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، آمده است: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، وظیفه خطیر صیانت از حقوق ملت عزیز ایران در آب های آزاد دنیا و ایجاد امنیت دریایی در آب های سرزمینی و سواحل کشور عزیزمان را بر عهده دارد.

هفتم آذر روز یادآور دلاورمردی شجاعانه ناوچه پیکان است که با کمترین امکانات و با ایثار جان، بزرگ ترین ضربه را بر پیکر نیروی دریایی ارتش بعث عراق وارد ساختند و شجاعانه از حقانیت و یک پارچگی سرزمینی ایران اسلامی دفاع کردند. آنها با اهدای خون خود در آب های خروشان خلیج فارس، به ندای حق لبیک گفتند و با افتخار شربت شهادت نوشیدند.

امروز نیز ناوگروه های مقتدر نیروی دریایی، امنیت کشتی رانی و دفاع از حقوق مردم عزیزمان را در تمام پهنه آبی جهان بر عهده داشته و این وظیفه مهم را به خوبی انجام داده است.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، تلاش های نیروی دریایی در آب های خلیج فارس و مرزهای آبی کشور در عرصه دفاع از کشور اسلامی مان ستودنی است. این نیرو، همچنان بر عرشه کشتی افتخار و صلابت خود استوار ایستاده است. رویارویی آنان با نیروی دریایی دشمن و آن همه افتخارها و نیز کنترل و بازرسی کشتی ها در خلیج فارس و تنگه هرمز و مهم تر از همه، نبرد قهرمانانه آنان در برابر امریکای متجاوز و حضور جدی در آب های بین المللی، نشانه اقتدار و اعتبار این نیروی بزرگ و سرافراز است و ملت ایران به چنین ارتش مؤمن و وفادار افتخار می کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز آن نیرو، فرا رسیدن هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش قهرمان را به فرماندهان و آحاد کارکنان آن نیروی شجاع و مقتدر، تبریک و تهنیت عرض نموده و سرافرازی دریادلان را در صیانت از آرمان های مقدّس انقلاب اسلامی در ظلّ توجّهات حضرت ولیعصر (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.