| کد خبر: 248129 |

◄ 7 ماه از سال گذشت؛ عملکرد سالانه سازمان بنادر و دریانوردی بروز رسانی نشد

با گذشت هفت ماه از سال 1401، هنوز آمار عملکرد مربوط به سال 1400 را برای استفاده سرمایه گذاران، کارشناسان و فعالان بخش بنادر و دریانوردی کشور، در وب سایت این سازمان قرار نگرفته است.

تین نیوز

نگاهی به وب سایت سازمان بنادر و دریانوردی نشان می دهد، این سازمان با گذشت هفت ماه از سال 1401، هنوز آمار عملکرد مربوط به سال 1400 را برای استفاده سرمایه گذاران، کارشناسان و فعالان بخش بنادر و دریانوردی کشور، در وب سایت خود قرار نداده است.

به گزارش تین نیوز، چند روز پیش خبری در پایگاه خبری تحلیلی تین نیوز منتشر که در آن از عدم به روز رسانی بخش مربوط به سالنامه های آماری در وب سایت سازمان هواپیمایی کشوری انتقاد شده بود.

این انتقاد در حالی به سازمان حاکمیتی بخش هوانوردی کشور وارد شد که نگاهی به وب سایت سازمان بنادر و دریانوردی هم نشان داد، سازمان حاکمیتی بخش دریایی کشور نیز در رویه ای مشابه همتای هوایی خود، در بخش مربوط به عملکرد سالانه به انتشار آمار مربوط به سال 1399 بسنده کرده است.

این در حالی است که همچنان که پیش از این نیز عنوان شده با پیشرفت های صورت گرفته در نحوه دسترسی به اطلاعات، ارقام و آمارگیری و همچنین با توجه به تکنولوژی موجود،انجام این کار سهل تر از قبل شده است.

به اعتقاد صاحبنظران، دسترسی به آمار و ارقام قابل‌ استناد از عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی برای سرمایه گذاری و فعالیت در این بخش از جمله ضرورت ها است و این که سال از نیمه بگذرد و این اعداد و ارقام در اختیار فعالان این حوزه قرار نگیرد، قابل توجیه نیست.

این که چرا در سومین روز از هشتمین ماه سال 1401، اگر کسی نیاز به آمار عملکرد حوزه بنادر و دریانوردی کشور داشته باشد، آمار سال 1399 آخرین اطلاعاتی است که دراختیارش قرار می گیرد، پرسشی است که پاسخ آن را باید از مسئولان و کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی دریافت کرد.

قابل ذکر است عملکرد سالانه سازمان بنادر و دریانوردی در وب سایت این سازمان در بخش «درباره سازمان» و زیر بخش «عملکرد سالانه» قابل مشاهده است.

آمار
تصویر مربوط به آخرین به روز رسانی عملکرد سالانه سازمان بنادر در وب سایت این سازمان 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.