| کد خبر: 245191 |

◄ مشکل جذب نیرو در سازمان بنادر رفع می‌شود

ضروری است شرایط جذب نیرو برای سازمان بنادر و‌ دریانوردی تسهیل شود تا این سازمان بتواند نیاز خود در منابع انسانی را تامین کند.

تین نیوز

 عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ضروری است شرایط جذب نیرو برای سازمان بنادر و‌ دریانوردی تسهیل شود تا این سازمان بتواند نیاز خود در منابع انسانی را تامین کند.

به گزارش تین نیوز ، اسماعیل حسین زهی اظهار کرد: برای سازمان‌های تخصصی نظیر سازمان بنادر و دریانوردی که عضو سازمان بین‌المللی دریانوردی است، داشتن نیروی انسانی متخصص از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای تامین این نیرو باید به بهترین شکل ممکن برنامه‌ریزی کرد و شرایط را هم تسهیل کرد.

وی با بیان این‌که درصد تجارت کشور از طریق حمل و نقل دریایی انجام می شود و سرمایه گذاری برای تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه دریایی، امری حیاتی برای اقتصاد کشور است، افزود: مجلس شورای اسلامی نسبت به جذب نیروهای مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی ورود کرده تا بتواند به بهترین شکل اقدامات لازم را انجام دهد. باید نیروهای فنی و متخصص در سازمان بنادر و دریانوردی بدون هیچگونه مشکلی جذب شوند.

نماینده مجلس با اشاره به اینکه باید شاهد جذب و تامین نیاز سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه منابع انسانی باشیم، یادآور شد مجلس کلیات جذب مستقیم نیرو در دستگاه‌های اجرایی را به تصویب رسانده و این مصوبه در کمیسیون اجتماعی در دست پیگیری است تا به قانون تبدیل و در دستگاه‌های اجرایی، ابلاغ و اجرا شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.