| کد خبر: 245042 |

◄ سوخت کم سولفور داخلی جوابگوی نیازها نیست

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه سوخت کم سولفور داخلی کفاف نیازها را نمی دهد، گفت:به دنبال افزایش این سوخت با همکاری وزارت نفت هستیم.

تین نیوز

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه سوخت کم سولفور داخلی کفاف نیازها را نمی دهد، گفت:به دنبال افزایش این سوخت با همکاری وزارت نفت هستیم.

به گزارش تین نیوز، مجید علی‌نازی  درباره آخرین وضعیت تامین سوخت کم سولفور برای شناورها، اظهار کرد: در حال بررسی و تحقیق هستیم تا ظرفیت تولید سوخت کم سولفور را با همکاری وزارت نفت افزایش دهیم چرا که در حال حاضر میزان سوخت فعلی کفاف لازم را نمی‌دهد و به همین دلیل قصد داریم با همکاری این وزارتخانه در راستای تامین نیاز ناوگان داخلی، گام برداریم.

وی با بیان اینکه برای تامین سوخت شناورهای نفتکش و کشتیرانی به اندازه کافی از سوخت کم سولفور برخوردار هستیم، تصریح کرد: به منظور تامین سوخت کم سولفور برای تمامی شناورهای کشور باید ظرفیت تولید این سوخت را افزایش داد.

وی همچنین به ارائه تسهیلات سوخت یارانه‌ای اشاره کرد ‌و گفت: این یک موفقیت بزرگ برای کاهش هزینه های سفرهای دریایی است و خوشبختانه دولت با تصویب یارانه‌ای شدن 80 درصد سوخت مصرفی شناورهای مسافری که در مسیرهای بین‌المللی تردد می‌کنند در راستای کاهش چشمگیر هزینه شناورهای مسافری و رونق جدی صنعت حمل و نقل دریایی کشور گام جدی برداشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.