| کد خبر: 244746 |

◄ معرفی ۴ محصول فناورانه حوزه حمل و نقل هوشمند در رویداد نونمایی

ششمین رویداد نونمایی در حوزه حمل و نقل هوشمند با معرفی چهار محصول فناورانه به همت پارک فناوری پردیس برگزار شد.

تین نیوز

ششمین رویداد نونمایی در حوزه حمل و نقل هوشمند با معرفی چهار محصول فناورانه به همت پارک فناوری پردیس برگزار شد.

به گزارش تین نیوز از پارک فناوری پردیس، نونمایی یک رویداد ارایه محصول با هدف توسعه بازار و افزایش فروش شرکت های دانش بنیان و فناور از اسفند ۱۳۹۹ آغاز و به صورت فصلی برگزار می شود.

در این رویداد تلاش می شود با معرفی کامل محصولات و خدمات دانش بنیان و ارایه پیشنهادات جذاب به مشتریان، در کنار فعالیت بروکر رویداد، زمینه توسعه بازار برای شرکت ها فراهم شود.  

ششمین رویداد نونمایی در حوزه حمل ونقل هوشمند همزمان با نمایشگاه شهر هوشمند، با حضور علاقه مندان این حوزه برگزار شد. در این رویداد میلاد صدرخانلو، رییس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس، با ارایه اهداف، ظرفیت ها و سازوکارهای اجرایی این رویداد گفت: هدف اصلی این رویداد فروش و توسعه بازار محصولات است.

◄ کاهش تضمینی حداقل 50 درصد تلفات ترافیکی کشور

گروه صنعتی هوشمند آسیا ( گصن پارس)

وی با بیان شرایط جدید رویداد نونمایی از امکان حضور سایر شرکت های دانش بنیان و فناور در کنار شرکت های پارک فناوری پردیس و آمادگی رویداد نونمایی برای کمک به این شرکت ها خبر داد و گفت: علاقه مندان برای ارایه محصولات خود از بستر رویداد نونمایی، می توانند با مراجعه به سایت نونمایی به آدرس www.nonamayi.ir یا تماس با بروکر رویداد، از شرایط و ضوابط حضور در این رویداد مطلع شوند.  

در این رویداد چهار محصول فناورانه ارایه شد. «دوربین های کنترل سرعت» اولین محصول معرفی شده بود که توسط امیراحمد سپهری مدیرعامل گروه صنعتی هوشمند آسیا ارایه شد. این گروه صنعتی تحت پوشش رسمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، همکار پژوهشی رسمی پلی تکنیک مونس بلژیک و گروه صنایع پیشرفته Multitel بلژیک و دانش بنیان نوع یک است. این گروه صنعتی مخترع، طراح و تولید کننده دستگاه های هوشمند راداری ثبت تخلفات ترافیکی است که  مطابق موازین و استانداردهای سازمان بهداشت جهانی طراحی و تولید می شود.  فناوری محصولات گروه صنعتی هوشمند آسیا در ایران و بعضا در ۳۳ کشور از جمله اتحادیه اروپا، آمریکا، چین، روسیه و هند ثبت اختراع شده است. این شرکت آمادگی ارایه خدمت مشترک بین پارک فناوری پردیس، دانشگاه امیرکبیر و گروه صنعتی هوشمند آسیا  را اعلام کرد.

دومین محصول «پارک علم و تجربه» بود که توسط علی وکیلی، بنیانگذار مجموعه ای کیوسای (EQSci) ارایه شد. پارک‌های تجربه، می‌توانند (نمایشگاه) شوروم و نمایشگاه‌هایی تعاملی برای کارخانه‌ها یا سازمان‌ها باشند تا در آن با بکارگیری اِلمان‌های های-تک، به نمایش دستاوردهای خود بپردازند و بستری برای فرهنگ‌سازی و ارتباطات نزدیک با مخاطبان و میهمانان ویژه سازمان فراهم آورند، جایی که ارزش‌های خود را در ذهن بازدیدکنندگان پر رنگ می‌کنند.

پارک تجربه همچنین می‌تواند یک پارک علم برای کودک و نوجوان باشد که با برانگیختن حس کنجکاوی مخاطبان خود به گزینه‌ غیر قابل جایگزینی در طراحی فضای گردشگری در شهرهای هوشمند بدل شود؛ مانند باغ علم شرکت ال جی در باغ کتاب تهران یا پارک تجربه شهر نجف عراق. این شرکت از آمادگی این مجموعه برای پیاده سازی پارک های علم و تجربه در ایران خبر داد.

نسیمه قریشیان از مجموعه مبین فناوران جی با برند «دیجی سان» به عنوان سومین ارایه دهنده روی استیج نونمایی حاضر شد. وی در ابتدا با بیان مزایا و چالش‌های موجود در مسیر توسعه حمل و نقل هوشمند از تجربه کشورهای موفق در حوزه جابجایی شهری هوشمند یاد کرد.

وی با بیان نیازمندی ها و زیرساخت های ضروری برای اجرای پروژه های هوشمند و توانایی کنونی کشورمان، ضمن معرفی دیجی¬سان به عنوان تولید کننده سخت افزارهای اطلاع رسانی و اجرا کننده نرم افزار دیجیتال ساینیج، از آمادگی این شرکت برای تامین زیرساخت مناسب اطلاع رسانی وسیع با استفاده از  المان‌های شهر هوشمند و حمل و نقل هوشمند خبر داد.  

«چهارراه»، چهارمین و آخرین محصول ارایه شده در نونمایی حمل و نقل هوشمند بود که توسط سعید اشتیاقی معرفی شد. چهار راه یک نرم افزار مدیریت هوشمند ناوگان است که کارکرد شخصی و سازمانی دارد. این نرم افزار در شرکت سپیتا الکترونیک فراز با تلاش چند ساله نرم افزاری با عنوان تجاری چهارراه راه طراحی و اجرا شده است.

این نرم افزار با استفاده از سخت افزاری که روی وسیله نقلیه نصب می شود، امکاناتی مانند خاموش کردن وسیله نقلیه از راه دور، مشاهده تاریخچه حرکت، مشاهده سرعت حرکت لحظه ای و سرعت حرکت در تاریخچه حرکت، اخطار روشن و خاموش شدن وسیله نقلیه، هشدار حمل با جرثقیل، ارایه می کند. شنود داخل کابین، امکان مکالمه با داخل کابین، تعیین شعاع حرکتی مجاز، تعیین سرعت حرکتی مجاز، هشدار لرزشی، هشدار برداشتن سرباطری، قابلیت یک تا ۲ روز استفاده از باتری داخلی در صورت قطع بودن برق ماشین،  زبان فارسی و سرور داخلی از دیگر امکانات این نرم افزار است. 

در پایان این رویداد فائزه تیموری مدیرعامل مجموعه نوروبیز «کارگزار اجرایی رویداد» از امضای ۲۱ تفاهم نامه در حاشیه این رویداد خبر داد و ابراز امیدواری کرد با پیگیری های آتی، شاهد قراردادهای موفق بین شرکت های ارایه دهنده و مشتریان محصولات باشیم.

وی با تاکید بر رویدادهای حوزه سلامت و حوزه مالی در تابستان و پاییز ۱۴۰۱، نونمایی را به عنوان یک بستر فعال برای معرفی محصولات دانش بنیان و فناور به مشتریان معرفی کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.