| کد خبر: 219346 |

اولین دورهمی مدیران عامل شرکت‌های پارک فناوری پردیس در سال جدید برگزار شد

ششمین دورهمی مدیران عامل پارک فناوری پردیس با حضور مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس و همچنین جمعی از مدیران عامل شرکت‌های عضو در تاریخ 19 فروردین‌ماه و در محل هتل پارک فناوری پردیس و به میزبانی گروه صنعتی هوشمند آسیا برگزار شد.

تین نیوز

ششمین دورهمی مدیران عامل پارک فناوری پردیس با حضور مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس و همچنین جمعی از مدیران عامل شرکت‌های عضو در تاریخ 19 فروردین‌ماه و در محل هتل پارک فناوری پردیس و به میزبانی گروه صنعتی هوشمند آسیا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، امیر احمد سپهری، مدیرعامل گروه صنعتی هوشمند آسیا در اولین دورهمی سال ۱۳۹۸ مدیران عامل پارک فناوری پردیس که به‌منظور هم‌اندیشی و افزایش سطح آشنایی مدیران ستاد و مدیران عامل شرکت‌های عضو، برگزار شد، ضمن تبریک سال نوی شمسی گفت: درگذشته، مردمان نسبت به علم پزشکی دید مثبتی نداشتند و تغییر دیدگاه به‌واسطه‌ی اثبات درمان‌های موجود صورت پذیرفت، و این امری است که هم‌اکنون در حوزه‌ی مهندسی نیز شاهد آن هستیم. 

سپهری ضمن اشاره به مسیر آبادانی پارک فناوری پردیس طی سالیان متعدد، در رابطه با زمینه‌ی فعالیت این شرکت در حوزه‌ی مهندسی افزود: گروه صنعتی هوشمند آسیا (گصن پارس) از سال 1378 فعالیت خود را با مهندسی بخش ترافیک آغاز و هم‌اکنون با حمایت دانشگاه صنعتی امیرکبیر فعالیت‌های خود را گسترش می‌دهد.

وی گفت: سامانه‌ی تشخیص بیماری‌های قلبی کودکان، دیگر محصول مهندسی‌شده توسط این شرکت بوده و ضمن همکاری با دانشگاه جان هاپکینز، امید به پیشرفت بسیاری می‌رود. 

همچنین علی پنیریان مدیرعامل مرکز نوآوری و شتابدهی یاس در این نشست ضمن تشریح برنامه‌ی دور همی‌های آتی گفت: بنابراین است که در دورهمی‌های غیررسمی‌تر به برنامه‌های تفریحی و ورزشی پرداخته‌شده و ضمن آن جهت تعیین صورت‌جلسه‌ی دورهمی‌های سال جاری و دغدغه‌هایی که می‌بایست نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود، هم‌اندیشی‌های لازم صورت پذیرد. 

 

نمایش دستاوردهای شرکت‌های پارک فناوری پردیس در اینوتکس 2019

اکبر قنبرپور، دبیر هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس 2019 نیز، ضمن حضور در ششمین دورهمی مدیران عامل پارک فناوری پردیس به ارائه‌ی خلاصه‌ای از فعالیت‌های صورت پذیرفته در رابطه با نمایشگاه اینوتکس 2019 پرداخت و گفت: در این نمایشگاه که از تاریخ 19 الی 22 خرداد‌ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد، میزبان کلیه‌ی بازیگران زیست‌بوم نوآوری و فناوری خواهیم بود. 

وی افزود: امید آن می‌رود که شاهد حضور حداکثری شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس، و ارائه‌ی دستاوردهای آنان به مخاطبین در نمایشگاه سال جاری باشیم. 

قنبرپور گفت: نمایشگاه اینوتکس 2019، به عرضه‌ی محصولات نوین و خروجی واحدهای تحقیق و توسعه‌ی شرکت‌های فناور خواهد پرداخت. 

دورهمی مدیران عامل پارک فناوری پردیس در هرماه به میزبانی یکی از شرکت‌های پارک فناوری پردیس در راستای رفع چالش‌های موجود و هم‌اندیشی شرکت‌های عضو و ستاد اجرایی این پارک برگزار می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.