| کد خبر: 190539 |

◄ بازدید مستندسازان و عکاسان از پارک فناوری پردیس

دبیرخانه پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی در سومین برنامه بازدید خود،جمعی از مستندسازان و عکاسان را جهت بازدید و آشنایی با روند کاری، به پارک فناوری پردیس اعزام کرد.

تین نیوز

دبیرخانه پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی در سومین برنامه بازدید خود،جمعی از مستندسازان و عکاسان را جهت بازدید و آشنایی با روند کاری، به پارک فناوری پردیس اعزام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا»، پیش از ظهر امروز یکشنبه 26 خرداد، جمعی از مستندسازان و عکاسان با همراهی و هدایت اعضای دبیرخانه این جشنواره از پارک فناوری پردیس بازدید کردند.

در این بازدید که با همکاری ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و قناوری ریاست جمهوری صورت گرفت: مستندسازان و عکاسان در جریان روند کاری و فعالیت علمی صورت گرفته در این مجتمع قرار گرفتنه و در ابتدا از نمایشگاه محصولات و دستاوردهای شرکت های دانش بنیان حاضر در پارک دیدن کردند.

سپس یکی از اعضای روابط عمومی پارک، توضیحاتی در مورد فعالیت های پارک و شرکت‌های حاضر در آن ارائه و فرایند ایده تا بازار و نحوه ورود شرکت‌ها و استارتاپ‌ها به پارک را تشریح کرد.

مستندسازان و عکاسان حاضر در این برنامه دبیرخانه جشنواره فیلم و عکس«فردا» از چند شرکت موفق در پارک نیز بازدید کردند که از جمله آنها می‌توان به گروه صنعتی «هوشمند آسیا»، گروه Fablab و شرکت ایرانیان بانژ(قطعه‌سازی) اشاره کرد.

این گزارش حاکی است، بازدید از پارک فناوری پردیس سومین بازدید از سلسله برنامه‌های دبیرخانه پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی بود که با هدف آشنایی مستندسازان و عکاسان با قعالیت‌های علمی و صنعتی به منظور خلق آثار هنری در قالب تصویر و فیلم صورت می‌گیرد.

پیش از بازدید امروز، دبیرخانه این جشنواره بازدید از شرکت صنایع سینمایی پیروز(تولیدکننده ابزار و ادوات سینمایی) و شرکت ایران خودرو را نیز در دستور کار خود قرار داده بود.

یادآور می‌شود، آخرین مهلت برای ثبت‌نام و شرکت در این جشنواره که بهزاد رشیدی، دبیری آن را به عهده دارد، 30 تیرماه عنوان شده است و علاقه‌مندان می‌توانند به منظور اطلاع از مفاد و مندرجات فراخوان و اخبار جشنواره به نشانی اینترنتی jdfest.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.