| کد خبر: 243811 |

خدمات‌رسانی ۶ ترمینال به کانتینرهای یخچالی در بندر شهید رجایی

ایجاد ظرفیت های جدید کانتینرهای یخچالی در بنادر هرمزگان در راستای توسعه زیر ساخت های لازم به منظور خدمات رسانی به کانتینرهای یخچالی در حوزه صادرات، واردات و ترانزیت انجام شده است.

تین نیوز
ایجاد ظرفیت های جدید کانتینرهای یخچالی در بنادر هرمزگان در راستای توسعه زیر ساخت های لازم به منظور خدمات رسانی به کانتینرهای یخچالی در حوزه صادرات، واردات و ترانزیت از سالیان گذشته انجام شده است. و به منظور خدمات رسانی بهتر به کانتینرهای یخچالی ۶ ترمینال به صورت مستمر در بندر شهید رجایی در حال فعالیت هستند.
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در همین زمینه ظرفیت‌های زیادی از جمله ۲ هزار و ۸۶۴ پلاک برق کانتینر یخچالی، ۴۷۰ پاور پک و ۳هزار و ۵۰۰ تن ظرفیت سردخانه‌ای در شش ترمینال بندر شهیدرجایی ایجاد و شرکت‌ها به شکل مستمر در حال خدمات رسانی هستند.
علاوه بر بندر شهید رجایی در بندر لنگه، بندر شهید باهنر و بندر جاسک نیز همزمان شرایط لازم برای ورود کامیون‌های حامل کانتینرهای یخچالی و تخلیه آن بر روی شناورها به صورت مداوم مهیا که خوشبختانه از رونق قابل توجهی نیز برخوردار است.
در سال گذشته بیش از ۲۶ قلم محصولات کشاورزی و همزمان سایر مشتقات دامی و لبنی از طریق کانتینرهای یخچالی از بنادر مرکز، شرق و غرب استان به مقصدهای تعیین شده بارگیری و ارسال شده که عمده این محصولات شامل خرما، سیب درختی، کیوی، رطب، ماهی و میگو و سایر محصولات و مشتقات کشاورزی و دامی و لبنی است.
عمده کشورهای هدف کانتینرهای یخچالی ارسالی از بندر شهید رجایی شامل چین، هند، سریلانکا و امارات است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری سازمان بنادر و دریانوردی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.