| کد خبر: 242637 |

◄ همکاری بندر بوشهر با قطر در برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر از تهیه تفاهم نامه خواهرخواندگی بین بندر دیر بوشهر و بندر الرویس قطر خبر داد.

تین نیوز

محمد شکیبی گفت: این تفاهم نامه به منظور انجام هرچه بهتر مراودات تجاری بین دو کشور در آینده نزدیک امضاء خواهد شد تا از ظرفیت‌های دریایی و بندری دو طرف در زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ به بهترین شکل استفاده شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شکیبی نسب در خصوص آخرین وضعیت تخصیص سوخت یارانه‌ای به شناور‌های متقاضی حمل مسافر از بوشهر نیز گفت: شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران در حال تهیه شیوه نامه اجرایی تخصیص سوخت یارانه‌ای به شناور‌های متقاضی است. وی افزود: هیات دولت در این زمینه موبافقت و مجوز لازم را صادر کرده است.

شکیبی نسب در مورد سایر فعالیت‌ها به منظور پشتیبانی هرچه بهتر از برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت: احداث ۴ اسکله، تحکیم بستر، مسطح کردن و آسفالت محوطه به مساحت ۳۰ هزار مترمربع و ساخت اسکله برای پهلودهی کشتی‌های کروز در پایانه مسافری دریایی بوشهر از برنامه‌های در دست اقدام است.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوری بوشهر همچنین از تهیه طرح جستجوی نجات دریایی در طول زمان برگزاری جام جهانی خبر داد و افزود: به منظور مدیریت شرایط اضطرار در زمان برگزاری جام جهانی، هماهنگی با مجموعه‌های مختلف در حال انجام است تا تجهیزات و امکانات لازم فراهم شود و در کمترین زمان ممکن بتوانیم عملیات جستجو نجات دریایی را انجام دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.