| کد خبر: 239463 |

◄ درخواست حذف مطالبه مضاعف حق بیمه تامین اجتماعی از فعالیت های بندری و دریایی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نامه ای به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خواستار حل مشکل مطالبه مضاعف حق بیمه تامین اجتماعی از فعالیت های بندری و دریایی شد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نامه ای به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خواستار حل مشکل مطالبه مضاعف حق بیمه تامین اجتماعی از فعالیت های بندری و دریایی شد.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه ای که علی اکبر صفایی 28 دی ماه به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ارسال کرده، ضمن اشاره به ادامه روند مطالبه مطالبه مضاعف حق بیمه تامین اجتماعی از فعالیت های بندری و دریایی، عنوان شده که این رویه، فعالیت های بندری و دریایی را به شدت تحت تاثیر قرار داده و بنادر کشور را با مشکل جدی مواجه کرده است.

بر اساس آن چه در این نامه آمده است، این روند افزایش بهای تمام شده خدمات بندری و دریایی و به تبع آن افزایش هزینه تجارت خارجی و کالاهای مورد نیاز مردم از قبیل کالاهای اساسی را به دنبال خواهد داشت.

در این نامه همچنین از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درخواست شده است دستور لازم برای تبیین راهکار بلند مدت اجرایی مطمئن که متضمن و مشتمل حفظ حقوق آن سازمان و همچنین عدم افزایش هزینه های بندری و دریایی و دریافت مضاعف حق بیمه تامین اجتماعی بر اساس راهکارهای مرسوم و مورد عمل در فعالیت های مشابه نظیر فعالیت بخش های دیگر حمل و نقل باشد،  صادر گردد.

متن کامل این نامه را در اینجا بخوانید.

downloadFile
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.