| کد خبر: 239014 |

◄ فعال سازی ارتباط حمل و نقل دریایی بندر خرمشهر با کویت

بندر خرمشهر تمام ظرفیت‌های زیرساختی را برای فعالیت تجار و بازرگانان فراهم کرده و این آمادگی وجود دارد که تمام موانع در حلقه زنجیره تامین برطرف شود.

تین نیوز

بندر خرمشهر تمام ظرفیت‌های زیرساختی را برای فعالیت تجار و بازرگانان فراهم کرده و این آمادگی وجود دارد که تمام موانع در حلقه زنجیره تامین برطرف شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، نوراله اسعدی؛ مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در نشست بررسی چالش‌ها و مشکلات صادرات و واردات بندر خرمشهر برای مانع‌زدایی، رفع محدودیت‌ها و پشتیبانی از تجار و بازرگانان، اظهارداشت: سال گذشته از ۱۰ میلیون تن ظرفیت بندر خرمشهر به میزان ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن استفاده شده که نزدیک به ۹۰ درصد از این امر در حوزه صادرات بوده است.

وی با بیان اینکه تعامل و ارتباط میان ارگان‌ها در تسهیل امور اقتصادی تجار و بازرگانان ضرورت دارد، تصریح کرد: این نوید را به صادرکنندگان می‌دهم که با تاکیدات ویژه مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به دنبال فعال کردن ارتباط ویژه بندر خرمشهر با کشور کویت هستیم که امیدواریم در آینده یک ترافیک خوبی در حوزه حمل و نقل میان بندر خرمشهر و کویت ایجاد شود چرا که این ظرفیت در بندر خرمشهر موجود است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهررابطه میان بازرگانان و تجار با بندر خرمشهر را مهم شمرد و عنوان کرد: بندر خرمشهر خود را موظف می‌داند که مشکلات موجود در امر صادرات و واردات را آسیب‌شناسی کند و برای توسعه تجارت در منطقه تمام توان خود را به کار ببندد.

اسعدی بیان کرد: صاحبان کالا و فعالان حوزه دریایی و بندری نیازمند نگاه ویژه از سوی سازمان منطقه آزاد اروند هستند که در این صورت قطعا در بسیاری از امور تسهیل صورت خواهد گرفت و ما در این زمینه یک بسته پیشنهادی را برای رونق امر تجارت در اختیار سازمان منطقه آزاد اروند قرار خواهیم داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.