| کد خبر: 238200 |

◄ نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی برگزار می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران پس از ۲ سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود.

تین نیوز

 نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران پس از ۲ سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران پس از یک دوره وقفه برگزار می‌شود. در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند.

معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مربوط به صنایع دریایی و دریانوردی و گردشگری دریایی، شناسایی و معرفی موانع و نقاط ضعف موجود در این صنایع و تلاش در جهت جلب حمایت سازمان‌های دولتی ذی ربط از دست اندرکاران این صنایع، ایجاد بسترهای مناسب به منظور جذب سرمایه گذار و بهره گیری مناسب از ظرفیت‌های موجود و آشنایی دست اندرکاران با محصولات، نوآوری‌ها وظرفیت‌های موجود در سایر کشورها و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی از اهداف اصلی این نمایشگاه اعلام شده است.

ایجاد ارتباط بین دانشگاه‌های دریایی و دریانوردی و صنایع و شرکت‌های دریایی، ایجاد و یا ارتقا رویکرد صادرات محصول به سایر کشورها و ایجاد ارتباط تجاری با شرکای خارجی و همچنین جلب توجه مسئولان به لزوم توسعه دریامحور به عنوان یک ضرورت ملی و ایجاد ارتباط بین کانون‌های تولید فناوری و شرکت‌های دانش بنیان با صنایع دریایی از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران در گروه‌های کالایی مربوط با بنادر و کشتیرانی، سازندگان و تأمین کنندگان تجهیزات دریایی، صنایع ساخت و تعمیر کشتی، خدمات دریایی و بندری، صنایع فراساحلی، تحقیقات و آموزش دریایی و شیلات و آبزی پروری، فعالان و صاحب‌نظران این حوزه را گرد هم می‌آورد.

قرار است این نمایشگاه ۲۷ تا ۳۰ دی ماه امسال در کیش برگزار شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.