| کد خبر: 237989 |

◄ قطری‌ها به بندر بوشهر علاقه‌مند شدند

اتخاذ راهکار مناسب برای ارتباط مستمر بین بندر الرویس و بوشهر و تسهیل صادرات به قطر در دستور کار رئیس بندر الرویس قطر و اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر قرار گرفت.

تین نیوز

 اتخاذ راهکار مناسب برای ارتباط مستمر بین بندر الرویس و بوشهر و تسهیل صادرات به قطر در دستور کار رئیس بندر الرویس قطر و اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، خالد عبدالله محمد الجبر النعیمی رئیس بندر الرویس قطر در بازدید از بندر بوشهر و نشست با مدیرکل و معاونین اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: ضرورت دارد همکاری بین بندر الرویس و بوشهر افزایش پیدا کند بر این اساس از بخش خصوصی دو کشور می‌خواهیم که فعالیت خود را گسترش دهند.

وی خاطرنشان کرد: برای آنکه سطح همکاری‌ها افزایش پیدا کند، بایستی مشکلات احصاء و راهکارهای مناسب جهت ارتباط مستمر اتخاذ شود.

سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر نیز در این نشست گفت: بندر بوشهر یکی از بنادر تاریخی و با قدمت ایران است که از دیرباز به امر تجارت و بازرگانی مشغول بوده و در تمامی ادوار رابطه و تعامل خوبی با کشورهای همسایه داشته است.

وی افزود: بندر بوشهر ظرفیت بسیار خوبی دارد و در این راستا آماده تسهیل سازی صادرات به قطر هستیم.

گفتنی است هیئت قطری متشکل از رئیس بندر الرویس قطر، مدیر بخش دریایی گمرک و رئیس بخش گمرکی و بازرسی بندر حمد از توانمندی‌ها و تأسیسات بندر بوشهر و بندر دیر به عنوان نزدیک ترین بندر به قطر و انتخاب آن به منظور کریدور شمال-جنوب در جهت انتقال کالاهایی ترانزیتی از کشورهای دیگر، بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.