| کد خبر: 219047 |

◄ پیش شرط تاسیس شرکت هواپیمایی استارت آپی چیست؟

قبل از تاسیس یک شرکت هواپیمایی استارت آپی باید سه شرط را رعایت کنید؛ اول شما باید یک مشکل را حل کنید، دوم بازار هدف خود را تعیین کنید و سوم مزیت رقابتی خود را شناسایی کنید.

تین نیوز

قبل از تاسیس یک شرکت هواپیمایی استارت آپی باید سه شرط را رعایت کنید؛ اول شما باید یک مشکل را حل کنید، دوم بازار هدف خود را تعیین کنید و سوم مزیت رقابتی خود را شناسایی کنید.

به گزارش تین نیوز، اگر این سه شرط را به خوبی درک کنید و به آنها پاسخ دهید، می توانید امیدوار باشید تا به مرحله بعد بروید و مشکلات مالی خود را حل کنید .

این سه شرط زیربنای یک استارت آپ است، خواه یک شرکت جدید و غیر وابسته باشد، خواه یک شرکت جدید و زیر مجموعه یک شرکت مادر باشد.

متعادل سازی نیازهای سرمایه گذار در شرکت نوپا خیلی مهم و نیازمند یک مدل همکاری کسب وکار بی نقص است؛ تعادل متزلزل منجر به رابطه ناخوشایند دو طرف می گردد.

شاهد این ادعا، دلتا ایرلاینز است که بین سال های 2003 تا 2006 به دلیل عدم تعادل بین نیازهای اتحادیه و خدمه پروازی با مشکلات مالی روبرو شد.

ایرفرانس نیز با راه اندازی یک ایرلاین در زیر مجموعه خود با همین مشکل روبرو شد . شرکت نوپا علیرغم فداکاری سرمایه گزاران و به دلیل درک غلط از برند جدید در میان مشتریان، کارمندان و بازار به سرعت شکست خورد . بنابراین مواظب باشید که چگونه به بازار وارد می شوید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.