| کد خبر: 217902 |

انجمن صنفی ایران دفاتر خدمات مسافرت هوایی ایران:

◄ ایرلاین‌های داخلی و خارجی به آبروی آژانس‌های مسافرتی لطمه زدند

انجمن صنفی ایران دفاتر خدمات مسافرت هوایی ایران اظهار می‌کند ایرلاین‌های داخلی و خارجی و حتی برخی از دفاتر فرصت‌طلب به آبروی آژانس ها لطمه زدند از همین رو از دادگستری استان تهران خواستار شد تا شعبه‌ای ویژه جهت رسیدگی به بدعهدی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی اختصاص بدهند.

تین نیوز

انجمن صنفی ایران دفاتر خدمات مسافرت هوایی ایران اظهار می‌کند ایرلاین‌های داخلی و خارجی و حتی برخی از  دفاتر فرصت‌طلب به آبروی آژانس ها لطمه زدند از همین رو از دادگستری استان تهران خواستار شد تا شعبه‌ای ویژه جهت رسیدگی به بدعهدی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی اختصاص بدهند.

به گزارش تین نیوز، انجمن صنفی ایران دفاتر خدمات مسافرت هوایی ایران در نامه ای به دادگستری استان تهران عنوان کرده است: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی قبل از شیوع بیماری کرونا دچار بدعهدی‌های شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و به تبع آن برخی از دفاتر فرصت‌طلب و سودجو در استرداد وجوه بلیت بوده است که باعث خدشه‌دار شدن آبروی دفاتر شریف و زحمتکش در سراسر کشور شده که در نهایت نارضایتی مردم را در پی داشته است.

این انجمن در ادامه از تشکیل «شورای صیانت از حقوق دفاتر» خبر داده و گفته است: این شورا به بدهکاری های شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین دفاتر خدمات مسافرتی ورود کرد و مهلت‌هایی را جهت تسویه حساب وجوه مردم به آنها تعیین کرد.

بیشتر بخوانید:

ایرلاین های خارجی مطالبات مسافران را پرداخت نمی کنند

 

این انجمن از پایان مهلت این شورا اشاره کرده است که برخی از ایرلاین ها به آن ترتیب اثر نداده‌اند و از همین رو دادگستری استان تهران خواستار شد تا شعبه ای ویژه جهت رسیدگی به بدعهدی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی اختصاص بدهند.

ایرلاین بدهکار

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.