| کد خبر: 215487 |

تقاضا برای سفرهای هوایی تا سال ۲۰۲۳ به سطح قبل از کرونا باز نخواهد گشت

سرویس سرمایه گذاران موسسه «مودی» هشدار داد که حداقل تا سه سال آینده، تعداد مسافران شرکت های هواپیمایی به سطح قبل از دوره شیوع ویروس کرونا باز نخواهد گشت.

تین نیوز

 سرویس سرمایه گذاران موسسه «مودی» هشدار داد که حداقل تا سه سال آینده، تعداد مسافران شرکت های هواپیمایی به سطح قبل از دوره شیوع ویروس کرونا باز نخواهد گشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از راشاتودی، سرویس سرمایه گذاران موسسه «مودی» هشدار داد که حداقل تا سه سال آینده، تعداد مسافران شرکت های هواپیمایی به سطح قبل از دوره شیوع کروناویروس باز نخواهد گشت.

بر اساس بررسی اخیر موسسه «مودی»، کاهش تقاضا برای سفرهای هوایی می تواند حتی بیشتر هم طول بکشد چرا که بهبود این وضعیت بستگی به تسکین سریع نگرانی های ناشی از وضعیت سلامتی و ایمنی دارد.

با توجه به افزایش تعداد موارد ابتلا به کرونا در ایالات متحده، تحلیلگران مودی گفتند که اگر اقدامات قرنطینه تقویت شود، تقاضا برای مسافرت هوایی ممکن است در نهایت با سرعت کمتری بهبود یابد و یا حتی کمتر شود.

اندکی پس از شیوع بیماری کووید-19 درسراسر جهان، خطوط هوایی بیش از 90 درصد سقوط تقاضا را شاهد بودند.

با توجه به اینکه این صنعت از فعالیت های اقتصادی بسیاری از بخش ها حمایت کرده و موجب حفظ هزاران شغل و حمایت از تقاضای سوخت می شود، این کاهش تقاضا برای سفرهای هوایی باعث ضربه شدیدی به اقتصاد جهانی در سال 2022 و بعد از آن خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.