| کد خبر: 235968 |

◄ ریل گذاری راه آهن همدان-سنندج به پایان رسید

عملیات ریل گذاری راه آهن همدان-سنندج صبح امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به اتمام رسید.

تین نیوز

روز سه شنبه آخرین قطعات ریل در مسیر راه آهن همدان-سنندج تکمیل شد و به صورت رسمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی اتمام این عملیات زیربنایی اعلام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، خیرالله خادمی در این مراسم اظهار کرد: با اتمام این پروژه شاهد تحولی بزرگ در حوزه اقتصادی و زیربنایی در استان کردستان خواهیم بود.

وی با تقدیر از پیمانکاران این پروژه افزود: میانگین ریل گذاری سالانه در کشور ۱۵۰ کیلومتر است که خوشبختانه طی شش ماه اخیر شاهد ریل گذاری ۸۰ کیلومتری در مسیر همدان- سنندج بودیم و این مهم با تلاش شبانه روزی نیروها محقق شده است.

خادمی ابراز امیدواری کرد که با تکمیل این پروژه در نزدیک ترین زمان ممکن شاهد تردد مسافران در ایستگاه سنندج باشیم.

استاندار کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: در سه سال اخیر بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است و از تمامی پیمانکاران و نیروهایی که در این خصوص مشارکت داشتند تقدیر خواهیم کرد.

بهمن مرادنیا افزود: اتمام این پروژه نتیجه تلاش همگانی بوده و مختص یک فرد یا گروه خاصی نیست و تنها هدف این پروژه تسریع در روند توسعه کردستان عزیز بوده است.

وی از همراهی خبرنگاران استان در راستای امیدآفرینی به مردم و تسریع در روند امور تقدیر کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • عیسی نصیری 3 1

    مثل همیشه ، ناقص و با هزار عیب و ایراد (عدم تکمیل خطوط ایستگاهها، ساختمانها و سکو ها و تملک اراضی و ....) به زور تحویل راه آهن میشه و هزینه ها و دردسرهای تکمیل و بهره برداری مشکلاتش میمونه برای راه آهن !!!! در حالیکه قانوما تکمیل همه این موارد بر عهده حوزه معاونت ساخت بوده و بایستی تمام و کمال تحویل بهره بردار نماید اما متاسفانه سبقت در افتتاح و به نام زدن !!!! باعث میشه منابع کشور صرف دوباره کاری بشه ، نمونه بارز این روش حضرات راه آهن فارس ، رشت ، اینچه برون و همدان و ... است که همچنان درگیر رفع معضلات عظیم بجا مانده هستند !!! در حالیکه سیستم علایم الکتریکی که کلا فاکتور گرفته میشه ،
    خدا قوت !!!
    سالی ۱۰ کیلومتر خط بکشید ولی کامل و بدون مشکل تحویل بدید نه اینکه هنوز تحویل نشده ساختمانها نشست کنه و ترک بگیره و خطوط و سوزنها ناقص باشه و خطر بهره برداری اینگونه جان و مال مردم را تهدید کنه !!!

  • امیرعباس 1 0

    یه جمله تاریخی هم آقای استاندار کردستان در این مراسم فرمودند:
    پایان عملیات ریل گذاری همدان سنندج را آغاز می کنیم.