| کد خبر: 235809 |

◄ احداث راه‌آهن شیراز- بوشهر سرعت می‌گیرد

وزیر راه و شهرسازی از تکمیل فاز دوم راه دیر-شیراز و و همچنین راه‌آهن شیراز-بوشهر در دولت سیزدهم، خبر داد.

تین نیوز

رستم قاسمی در نشست شورای اداری شهرستان دیر، با تاکید بر اینکه عقب‌ماندگی‌های شهرستان دیر جبران می‌شود، اقدامات مهم دولت سیزدهم را انجام واکسیناسیون سراسری کرونا برای مردم و همچنین برنامه‌ریزی برای حل مشکلات معیشت مردم عنوان کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی تصریح کرد: در وزارت راه و شهرسازی تلاش می‌کنیم تا روند ساخت و تکمیل زیرساخت‌های استان بوشهر سرعت گیرد.

وزیر راه‌وشهرسازی با تاکید بر اینکه استاندار بوشهر فردی مومن و آشنا به مسایل استان است، ادامه داد: با کمک و همراهی مجموعه دولت و مجلس، تغییرات مناسبی را در استان بوشهر ایجاد می‌کنیم.

قاسمی بیان کرد: تکمیل کریدور سواحلی جنوب که نقش تعیین‌کننده‌ای در اقتصاد دریامحور دارد و از چابهار، آغاز و به شلمچه ختم می‌شود در حال انجام است که از پیشرفت مناسبی نیز برخوردار است. تلاش خواهیم کرد تا ۱۴۰۱ این طرح بزرگراهی در استان بوشهر تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل راه‌آهن شیراز-بوشهر نیز در دستور کار قرار دارد. تلاش می‌کنیم تا در دولت سیزدهم این طرح به پیشرفت مناسبی دست پیدا کند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مشکلات اسناد مالکیت واحدهای مسکونی استان بوشهر حل می‌شود، گفت: تکمیل  بزرگراه ساحلی دیر به بوشهر با تامین مالی در دستور کار قرار می‌گیرد.

قاسمی با اشاره به اینکه جاده جم-شیراز پیش‌تر از محل اعتبارات وزارت نفت ساخته شده است، افزود: آغاز احداث و تکمیل فاز دوم راه جم- شیراز، با اعتبارات وزارت راه‌وشهرسازی و وزارت نفت، در دستور کار قرار می‌گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.