| کد خبر: 215174 |

امروز سند تفاهم و همکاری بین راه‌آهن و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید و همکاری‌های زیادی در حوزه‌های مختلف خط و ناوگان و ایستگاه، همچنین ارائه خدمات مطلوب به مردم با تکیه بر توان داخل و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان شکل می‌گیرد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مراسم ایجاد مرکز جهادی پیشرفته راه‌آهن که امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی راه‌اندازی شد، گفت: ان شاالله با حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور به زودی مرکز نوآوری راه‌آهن نیز بزودی احداث و تأسیس می‌شود.

سعید رسولی ادامه داد: امروز سند تفاهم و همکاری بین راه‌آهن و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید و همکاری‌های زیادی در حوزه‌های مختلف خط و ناوگان و ایستگاه، همچنین ارائه خدمات مطلوب به مردم با تکیه بر توان داخل و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: پیش از این دو پروژه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام دادیم و به زودی با حمایت این معاونت مرکز نوآوری راه‌آهن احداث و تاسیس می‌شود.

مدیر عامل راه‌آهن افزود: مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن که امروز افتتاح شد هم محلی برای حل مسائل اصلی پیش روی توسعه کشور است.

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

پرسشنامه
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 2 1

    سلام. وقتی برای پیشرفت ، یک مرکز جهادی تاسیس میکنید ( یا میرید دنبال ایجاد مرکز نو آوری ) معنی ش اینه که امید تون رو به اینکه با این سازمان فعلی بتونید پیشرفت و بهره وری و نو آوری ایجاد بکنید کاملا از دست دادید. اینکه کل سازمان خودتون رو - که به تصور شما سنتی کار میکنه و تحول و نو آوری رو تشویق نمیکنه - دور بزنید و یک مرکز جدید ایجاد کنید شما رو به نتیجه نمیرسونه. این باعث انفعال کارکنان بیرون از این مرکز میشه. کانه هیچ کاری از اونها در ایجاد بهره وری و پیشرفت و نو آوری بر نمی یاد و تصور میکنن که کنار گذاشته شدن.
    موفق نمیشید چون نهایتا ناچار خواهید بود که تعداد کمی از کارکنان سیستم قبلی - به قول خودتون سنتی - رو گلچین کنید و در این مراکز جدید بگمارید. کارکنان به دو دسته تقسیم میشن : اقلیت گزینش شده برای ایجاد پیشرفت و تحول و نوآوری و اکثریت منفعل بدرد نخور. نکنید این کار رو. بار تحول رو نمیشه بر دوش چند نور چشمی حمل کرد. بار تحول رو بندازید بر دوش همه ی کارکنان.

  • مشهدي 0 0

    اصولا اموري مثل بهره وري و تحول اموري فراگير و مربوط به تمام بدنه سازمان هستند و اگر برخي در شركت راه آهن با ايجاد مركز نوآوري تصور كرده باشند كه بقيه واحدهاي شركت راه آهن از تعقيب نمودن نوآوري و بهره وري معاف مي شوند تصور كاملا اشتباهي است. گمان مي كنم مسئولين شركت راه آهن هوشمندتر بوده باشند و ايجاد اين مركز مانند بخش R&D در هر سازمان بزرگ روي مسائل كلان تحول تحقيق و برنامه هاي اجرايي فراهم مي كند عمل خواهد كرد و از اين نظر ايجاد آن مفيد و مهم خواهد بود. البته اين نقش در سالهاي قبل در مركز مطالعات و تحقيقات شركت راه آهن بود كه با اشتباه فاحش مديرعامل سابق منحل شد.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین